تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815388153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدراسيون فوتبال مصادره به مطلوب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: فدراسيون فوتبال مصادره به مطلوب كرد
علي دوستي از معدود نيروهاي مخلص، به درد بخور و متخصص فوتبال كشور است كه نان تخصص خود را مي خورد. وي حق گراني بر گردن فوتبال اين كشور دارد. او اگر فقط مهدي مهدوي كيا را به جامعه فوتبال داده باشد همين مقدار براي مديون بودن فوتبال به او كافي است، اما به اندازه يك تيم سي نفره بازيكن ملي به تيم هاي ملي ما داده است و بالا ترين كار او قهرماني ايران در جام جهاني نوجوانان است كه در طول تاريخ نظير اين موفقيت را نداريم.
علي دوستي بي تكلف، عاشق و دلسوخته فوتبال كشور است. تلا ش و موفقيت او هم به فدراسيون فعلي منحصر نمي شود بلكه كار او حتي قبل از فدراسيون دادكان آغاز شد و امروز حاصل زحمات خود را از زمين هاي خاكي گرفته تا قهرماني جهان به چشم خود و در زمان حيات خود مي بيند.
دوستي در گفت و گوي خود با خبرگزاري فارس موفقيت تيم ملي نوجوانان را حاصل تلا ش 70 ميليون ايراني دانسته و اعتقاد دارد فدراسيون برتر شدن كه حاصل موفقيت تيم نوجوانان و البته فوتسال در آسياست متعلق به همه مردم ايران است.
وقتي خبر برتري فدراسيون فوتبال كشورمان در بين فدراسيون هاي آسيايي مطرح شد حتي اهالي فدراسيون هم باورشان نمي شد فدراسيوني كه يك سال و نيم در تعليق، بهم ريختگي و سردرگمي باشد به عنوان فدراسيون برتر آسيا معرفي شود و البته بعد از اعلا م اين برتري رئيس فدراسيون و مديريت ورزش استفاده كافي تبليغاتي هم كردند و اين موفقيت را«مصادره به مطلوب» كردند ليكن همان طور كه مي دانيد فدراسيون برتر شدن در آسيا به معناي برتري مديريت، نظم و نسخ كافي داشتن آن فدراسيون نيست بلكه در جمع بندي امتيازي فدراسيوني برتر مي شود كه تيم هاي آن نسبت به سايرين موفقيت بيشتري به دست آورده باشند و چون در سال جاري تيم هاي فوتسال ايران قهرمان آسيا شده بود(فوتسال به استثناي يك دوره آن هم در زمان دادكان) در همه دورها قهرمان آسيا بوده است و همچنين قهرماني تيم نوجوانان كشورمان در جام جهاني دو عامل برتري فدراسيون كشورمان در بين ساير كشورهاي آسيايي است و اين هيچ ربطي به مديريت اجرايي فدراسيون ندارد. اگر چه خوشحاليم و افتخار مي كنيم كه چنين موفقيتي نصيب ايران و ايراني شده است، اما دوستان ما در فدراسيون آگاه باشند كه اين را به حساب خود نگذارند لا اقل آن قدر صداقت داشته باشند در اظهار نظر خود علت را براي مردم روشن كنند يقينا مردم هم از تلا ش آنها در آماده سازي تيم ها تقدير خواهند كرد.
مهندس محسن صفايي فراهاني رئيس اسبق فدراسيون فوتبال كه عضو اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا نيز هست، مي گويد: انتخاب فدراسيون برتر به معني عملكرد ويژه مديريتي آن فدراسيون نيست بلكه جمع امتيازاتي است كه تيم هاي ملي در رده هاي مختلف كسب كرده اند به دليل دو قهرماني در سال 2008 فوتسال ايران كه به قهرماني آسيا رسيد و تيم ملي نوجوانان ايران نيز به عنوان قهرماني رسيد و هيچ كشوري در سال گذشته دو جام قهرماني كسب نكرده بود به همين دليل امتياز فدراسيون بالا رفت(در مجموع) مكانيسم انتخاب برترين فدراسيون فوتبال سال آسيا فقط به موضوع جام قهرماني برمي گردد. آنها به عملكرد داخلي، مديريت داخلي و تشكيلا ت فدراسيون كاري ندارند. اين طور نيست كه موضوع ويژن يا عملكرد تيم هاي پايه يا برگزاري دوره هاي آموزشي دلا يل انتخاب فدراسيون برتر سال آسيا باشد. ميزان آموزش هر فدراسيوني در فيفا نمره گذاري مي شود و در پايان سال آنها به همين حد كفايت مي كنند كه بگويند فلا ن كشور در موضوع آموزش جزو بهترين هاي فوتبال بوده است. در هر حال ايجاد زير ساخت، پيشرفت در برنامه ريزي و مسائل ديگر اصلا در انتخاب فدراسيون برتر فوتبال سال آسيا تاثير گذار نيست و اگر عنايت كرده باشيد هيچ كدام از مسوولا ن فدراسيون اشاره اي به علت برتري فدراسيون نكردند و البته با شكسته نفسي تلا ش مي كردند غير مستقيم فعاليت اداري و مديريتي خود را عامل موفقيت قلمداد كنند.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن