تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810098894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رئيس فدراسيون فوتبال: برخي انتقادات از فدراسيون منصفانه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نايب رئيس فدراسيون فوتبال: برخي انتقادات از فدراسيون منصفانه نيست
جام جم آنلاين: مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به برخي انتقادهاي اخير نسبت به اين فدراسيون گفت: فدراسيون فوتبال انتقادهايي كه جنبه اصلاحي و منصفانه داشته باشد را مي پذيرد اما متاسفانه برخي از اين انتقادات منصفانه نيست و با هدفي خاص صورت مي گيرد.


به گزارش مهر ، تاج با بيان اين مطلب در خصوص انتقادات اخير از اين فدراسيون اظهار داشت: فدراسيون فوتبال درحالي برابر اين گونه انتقادات قرار مي گيرد كه به تازگي از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا به عنوان بهترين فدراسيون آسيا انتخاب شده است و در حالي كه فدراسيون هايي نظير كره جنوبي و ژاپن اين انتخاب را به ايران تبريك مي گويند در داخل كشور عده اي براي كمرنگ جلوه دادن اين موفقيت از تلاشي فروگذار نيستند و به هر نحوي تلاش مي كنند تا اين موفقيت را كم ارزش جلوه دهند.

وي تاكيد كرد: ما از اين گونه افراد انتظار حمايت نداريم اما حداقل با برخي انتقادهاي غير منصفانه براي فوتبال ذهنيت منفي ايجاد نكنند.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در بخش ديگري از سخنان خود به جلسه هم انديشي با مربيان و كارشناسان فوتبال كشور در خصوص انتخاب سرمربي تيم اميد اشاره كرد و اظهار داشت: در اين جلسه نقطه نظرات بسيارخوب و راه گشايي از سوي كارشناسان فوتبال كشور مطرح شد كه مي تواند در انتخاب بهترين گزينه براي تيم فوتبال اميد فدراسيون فوتبال را ياري كند.

تاج با بيان اينكه فدراسيون فوتبال قائل به خرد جمعي است و از همفكري و مشورت با اهالي فوتبال در تصميم گيريها استقبال مي كند ، اضافه كرد: مديريت فدراسيون با نشست هاي هم انديشي با اهالي فوتبال و كارشناسان درتصميم گيري هاي خود استفاده خواهد كرد و در اين جلسات تلاش خواهيم كرد تا به نقطه نظرات مشتركي براي انتخاب هاي كليدي دست پيدا كنيم.

وي ياد آور شد: پس از نخستين جلسه هم انديشي با مربيان و كارشناسان فوتبال دومين جلسه نيز شنبه هفته آينده در خصوص تيم اميد برگزار خواهد شد و اميدواريم با جمع بندي نظرات كارشناسان بهترين گزينه را براي سرمربيگري تيم اميد انتخاب كنيم.

تاج در خصوص گزينه هاي مورد نظر براي هدايت تيم فوتبال اميد اظهار داشت: فدراسيون به دنبال انتخاب بهترين گزينه است كه هماهنگي لازم را با تيم ملي بزرگسالان به عنوان استفاده كننده اصلي از تيم اميد در سالهاي آينده انتخاب كنند. ما گزينه هاي مختلفي را در دست بررسي داريم كه برخي از آنها در باشگاههاي ليگ برتر مشغول به كار هستند ولي آنچه مسلم است تيم اميد يك مربي تمام وقت مي خواهد و از همين رو فدراسيون تلاش خواهد كرد تا با تعامل با باشگاهها زمينه جلب رضايت باشگاهها براي حضور دائمي آنها در كنار تيم اميد را فراهم كند.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي پروژه گل 4 در ايران اشاره كرد و گفت: اين پروژه با هدف ايجاد زير ساخت هاي كافي در فوتبال كشور و تربيت نيروي انساني از سوي فيفا پيگيري مي شود و به همين منظور آقاي ماركوسي نماينده فيفا جهت راه اندازي اين پروژه به ايران سفر كرده است و تلاش مي كند تا با فراهم كردن زمينه هاي مناسب اين پروژه را در ايران اجرايي كند.

تاج اضافه كرد: اوايل سال 2009 ميلادي نمايندگان فيفا در ملاقاتي با مسئولان فدراسيون ضمن بررسي اجراي اين پروژه در ايران در خصوص برگزاري دوره هاي آموزشي، تربيت مدرس، مديريت، كوچينگ، پزشكي و توسعه فوتبال بانوان در راستاي پروژه گل 4 اقدام خواهند كرد.

وي تصريح كرد: فيفا در راستاي اجراي پروژه گل 4 رقمي معادل 300 تا 400 هزار دلار به فدراسيون فوتبال ايران اختصاص خواهد داد كه مي توانيم تا سقف 800 هزار دلار نيز براي اجراي اين پروژه هزينه كنيم.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه سخنان خود در خصوص انتقادات اخير پيرامون ضعف داوري فوتبال كشور ياد آور شد: بايد بپذيريم كه انتظارات ليگ و باشگاهها از داوري بسيار بالاست و كوچكترين اشتباهات داوري در فوتبال كشور بزرگنمايي مي شود و از آن تعبير هاي ديگر صورت مي گيرد درحالي كه اشتباه، وجه لاينفك داوري و نبايد آن را عمدي تلقي كرد. فدراسيون فوتبال تلاش دارد تا از طريق كميته داوران اين اشتباهات را به حداقل برساند و در اين راستا بايد ادبيات تماشاگران نيز تغيير كند چرا كه احترام به داوري، احترام به قانون است.

تاج اضافه كرد: ما اشتباهات داوري را مي پذيريم و بايد تلاش كنيم ضمن ارتقا سطح كيفي داوري با فرهنگ سازي سطح اعتراضات به داوران فوتبال كشور از بين برود.

وي يكي از راهكارهاي فدراسيون فوتبال براي كاهش اشتباهات داوري را اجراي اساسنامه كميته داوران عنوان كرد و افزود: بر اساس اساسنامه كميته داوران اين كميته از يك رئيس ،نايب رئيس و سه عضو دائمي تشكيل مي شود كه در كنار آن مي توان در كنار اين كميته از مشاوران داوري نيز استفاده كرد. بندم معتقدم اين كميته نياز به مدير تمام وقت دارد و بايد زمان بيشتري براي داوري فوتبال كشور صرف كرد.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به لزوم تدوين استراتژي مناسب براي جايگاه داوري در فوتبال كشور تصريح كرد: بايد با تدوين اين استراتژي در چارچوب سياستهاي كلي قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا گام برداشت ضمن اينكه لزوم شناسايي عوامل مخرب و اصلاح ساختار كنوني داوري كشور بايد مد نظر قرار گيرد.

تاج با اشاره به سقف پايين دست مزدهاي پرداختي به داوران فوتبال كشور تصريح كرد: مي پذيرم كه پرداخت هاي داوري نسبت به پرداخت هاي رايج در فوتبال بسيار ناچيز است و فدراسيون تلاش دارد تا اين سقف را به حد متعادلي برساند اما نبايد اين امر باعث شود تا از مسائلي كه باعث ارتقاي كيفي سطح داوري فوتبال كشور مي شود غافل شويم.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن