تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام حسن زاده:موضع سپاه حمايت از منويات مقام معظم رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام حسن زاده:موضع سپاه حمايت از منويات مقام معظم رهبري است
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در نيروي هوايي سپاه گفت: موضع سپاه حمايت از فرمايشات مقام معظم رهبري است و در مسيري كه مي رويم اجازه نمي دهيم كسي بر خلاف خط مشي رهبري و منويات ايشان قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت الاسلام ايوب حسن زاده در ششمين همايش مسئولان روابط عمومي و تبليغات نيروي هوايي سپاه تاكيد كرد: موضع سپاه حمايت از منويات مقام معظم رهبري است و موضع ايشان همواره حمايت از دولتها بوده است.

وي افزود: در مسيري كه مي رويم اجازه نمي دهيم كه كسي بر خلاف خط مشي رهبري و منويات ايشان قدم بردارد چون براي ما اصل فرمايشات مقام معظم رهبري است.

حجت الاسلام حسن زاده با بيان اينكه در دولت نهم برجستگيهايي وجود دارد كه در دولتهاي قبلي كمتر بود تصريح كرد: اولين مشخصه دولت نهم اين است كه گفتمان جاري اين دولت گفتمان اصولگرايي است و دومين ويژگي نيز اين است كه اين دولت سياستهاي كلان مقام معظم رهبري را در تاليف و تدوين برنامه هاي جاري كشور مد نظر قرار مي دهد.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در نيروي هوايي سپاه سومين ويژگي دولت نهم را تلاش براي برخورداري طبقات محروم جامعه عنوان كرد و افزود: در دوره هاي گذشته كه بحث خصوصي سازي مطرح شده بود يك عده متمولان و مسئولان و معاونان وزيران و ... به نام واگذاري به بخش خصوصي داراي كارخانه و زمين و ... شدند اما در اين دوره هيچكس در مورد واگذاريها و خصوصي سازيها مشكلي ندارد.

حجت الاسلام حسن زاده تصريح كرد: با اين حال ما هيچ دولتي را مطلق نمي دانيم و از نظر ما مطلق گرايي ممنوع است. هر دولتي كه آمده ضعفهايي داشته و نقاط قوتي هم داشته است لذا مقام معظم رهبري در هفته دولت به اين دولت هم نقاط ضعف و هم نقاط قوتشان را گوشزد فرمودند.

وي خاطرنشان كرد: اين وظيفه ما است كه به عنوان مقلدان حضرت آقا نقاط قوت و ضعف دولت را بررسي و خودمان در مورد آن داوري كنيم.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در نيروي هوايي سپاه با انتقاد از پرخاشگري برخي مطبوعات و رسانه ها به دولت تصريح كرد: اكنون در شرايطي هستيم كه صهيونيستها و آمريكاييها تك تك حركات دولت و مسئولان را براي انتخابات آينده رياست جمهوري تجزيه و تحليل مي كنند بنابراين دولت بايد در همه شؤون تقويت شود.

حجت الاسلام حسن زاده تاكيد كرد: تضعيف دولت از سوي مطبوعات و برخي سايتها باعث مي شود تا در عرصه بين المللي قدرت چانه زني دولت در اصلي ترين موضوعات كشور كاهش يابد و اين اصلا به صلاح ملت نيست.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن