تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوولان گناوه خواستارتقويت جايگاه پژوهش دراين شهرستان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوولان گناوه خواستارتقويت جايگاه پژوهش دراين شهرستان شدند
مسوولان و اعضاي كميسيون پژوهش وتحقيقات شهرستان گناوه در نشستي خواستار تقويت و نهادينه كردن جايگاه پژوهش دراين شهرستان شدند.


دراين نشست رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گناوه گفت: پژوهش وتحقيقات در ادارات اين شهرستان كمرنگ است و نياز است كه مسوولان در تقويت و ارتقاي جايگاه پژوهش تلاش جدي كنند.
حجت الاسلام رحيم اهرمي افزود: طرحهاي مهمي كه در كميته برنامه ريزي مطرح مي شود، مي بايست پژوهش و تحقيقات پيرامون آن طرحها مدنظر قرارگيرد تا نقش و كارايي آنها مشخص شود و از هدر رفتن سرمايه ها جلوگيري شود.
مدير شبكه بهداشت ودرمان گناوه نيز اهميت به پژوهش را در جامعه لازم و ضروري دانست و گفت: معرفي طرحهاي دستگاههاي اجرايي به دانشگاهها وتحقيق دانشجويان در اين زمينه نقش اثرگذاري در نتيجه بخش بودن آنها دارد.
مهندس غلامرضا كهن اظهارداشت: با هدف اهميت به تحقيقات وپژوهش 11 طرح با اولويت مربوط به بيمارستان ها و مراكز درماني اين شهرستان در دستور كار قرار گرفته است كه با همكاري دانشگاه ها به اجرا درمي آيد.
بخشدارمركزي گناوه نيز گفت: گنجاندن تحقيق وپژوهش دراجراي طرحها بازدهي مطلوب آنها را درپي خواهدداشت و نفع آن به منطقه مي رسد.
ماشاالله احمدي افزود: استفاده از نظرات و ديدگاههاي دانشجويان بويژه در پايان نامه دانشجويي كمك بزرگي در اجراي طرحهاي دستگاههاي اجراي خواهد كرد.
رييس اداره بازرگاني گناوه نيز توجه به امر تحقيق و پژوهش در تصميم گيري وتصميم سازي ها را حايز اهميت دانست و گفت:در اكثر كشورهاي پيشرفته دنيا اولين گام در اجراي تصميم گيريها تحقيق و پژوهش است.
حميد امام حسني از تشكيل كميته پژوهش توسط فرماندار اين شهرستان تقدير كرد و خواستار تقويت پژوهش در ادارات و نهادهاي اين شهرستان شد.
وي اظهارداشت: در پروژه هاي كلان شهري بويژه براي سال آينده قبل از هرچيز بايد تحقيقات و مطالعات روي آن صورت گيرد و سپس براي آن بودجه پيش بيني شود.
رييس دانشگاه پيام نور گناوه هم با اشاره به اينكه پژوهش بعنوان بال توسعه و عامل تحول در جامعه بشمار مي آيد، گفت: اين مركز علمي توجه جدي به امر تحقيقات و پژوهش را در دستور كار خودقرار داده وآن را ازحالت ايستايي به پويايي تبديل كرده است.
خرم آبادي افزود: در اين دانشگاه رشته پژوهشگري داير است اما تاكنون كسي مراجعه نكرده است كه مي طلبد كميته پژوهش شهرستان در اين زمينه يك راهكار مناسب ارايه دهد.
فرماندار گناوه نيز با اشاره به اهميت پژوهش ومطالعه در تصميم سازي و تصميم گيريها گفت: جايگاه پژوهش در شهرستانها نيازمند بازشناسي است و دستگاههاي اجرايي بايد كارها را بصورت علمي دنبال كنند.
تيمور يزدانشناس افزود: تحقيقات وپژوهش نقش بسزايي در فرايند توسعه و پيشرفت جوامع دارد كه بايد مسوولان اين شهرستان آن را مورد توجه جدي قرار دهند و بكارگيرند.
وي اظهارداشت: دراين راستا درروز پژوهش، برگزاري همايشي علاوه بر همايش استاني باحضور مسوول مركز تحقيقات و مطالعات استراتژيك نهاد رياست جمهوري براي اين شهرستان در دستور كار قرار گرفته است.
وي گفت: در اين همايش بحثهاي كلي مطالعات، تحقيقات و پژوهش تببين مي شود و همه دستگاهها با هماهنگي لازم وپژوهشگران دانشگاه هاي اين شهرستان حضور يابند تا نهايت استفاده برده شود.
فرماندار گناوه همچنين با اشاره به اينكه جايگاه كارشناسي در ادارات اين شهرستان جايگاه واقعي خود را پيدا نكرده است، گفت: در دستگاههاي اجرايي حتي در فرمانداري جايگاه واقعي كارشناسي بدليل گرفتاري هاي متعدد نامشخص است.
وي گفت: در برخي ادارات اگر كارشناسي هم وجود داشته باشد، احساس مي كند كه به نظرات كارشناسي او اهميتي داده نمي شود به همين دليل در بخشهاي غيرمرتبط فعاليت مي كند.
يزدانشناس افزود: اگر بخواهيم در كميته پژوهش و تحقيقات و بحث توسعه شهرستان كارها را به سمت خوبي هدايت كنيم بايد جايگاه كارشناسي را در ادارات ساماندهي كنيم و جلسات متعددي نيز دراين زمينه باحضور كارشناسان برگزار شود.
فرماندارگناوه همچنين ازاساتيد دانشگاههاي اين شهرستان خواست تا پايان نامه دانشجويان را به سمتي هدايت كنند كه گامي در جهت توسعه منطقه باشد و مسوولان ادارات نيازهاي دستگاههاي خود را به دانشگاه اعلام كنند تا موضوع پايان نامه هاي دانشجويي به آن سمت هدايت و عملي شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
ك/4 637/681/675 شماره 196 ساعت 14:41 تمام
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن