تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813112604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

N79 با 32 گيگابايت حافظه آمد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: N79 با 32 گيگابايت حافظه آمد
گوشي N79 نوكيا در اصل يك كامپيوتر همراه است كه كنار ما قرار گرفته و كمك مي كند تا در هر شرايطي با بالاترين سرعت به اينترنت متصل شويم.
شركت نوكيا با آغاز همايش بين المللي تلفن همراه در بارسلونا گوشي جديد خود را با نام N79 و با 32 گيگابايت حافظه داخلي به بازار معرفي كرد.
اين گوشي به «ابزار شخصي اتصال به اينترنت» شهرت يافته است و در اصل براي رقابت بيشتر با iPhone و سري گوشي هاي BlackBerry توليد شده است.
گوشي N79به نمايشگر لمسي5/3 اينچي مجهز شده است و با ضمن داشتن صفحه كليد كامل QWERTY، از فناوري هاي نسل 5/3 تلفن همراه(G 5.3) پشتيباني مي كند.
«جوناس گست» مدير مركز توليد گوشي هاي سري N نوكيا گفت: «از كامپيوترهاي روميزي گرفته تا كامپيوترهاي قابل حمل، و هم اكنون كامپيوترهاي جيبي، N79 پرتوان ترين ابزار موجود است. گوشي N79 نوكيا در اصل يك كامپيوتر همراه است كه كنار ما قرار گرفته و كمك مي كند تا در هر شرايطي با بالاترين سرعت به اينترنت متصل شويم.»
اين گوشي كه قابليت پشتيباني از شبكه بي سيم Wi-Fi را دارد، به 32 گيگابايت حافظه داخلي مجهز شده است و كاربران مي توانند با استفاده از كارت حافظه microSD تا 16 گيگابايت ديگر نيز به حافظه آن بيفزايند.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن