تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813093792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان گشايش يافت
مشهد - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي گفت: دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان در محل شهرك فناوري صنايع غذايي مشهد گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، علي سليماني پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاحيه دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان در شهرك فناوري صنايع غذايي مشهد گفت: خواسته هاي صنعت كشور از بخش پژوهشي همچون دانشگاه فراتر از انتظار است كه اميد است همكاري هاي اين دو بخش بسيار نزديك تر از قبل فراهم گردد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي گفت: شركت شهرك هاي صنعتي خراسان آمادگي لازم، جهت حمايت از دانشگاه ها در زمينه هاي مختلفي همچون حمايت از پايان نامه هاي دانشجويي، آموزش، انجام مطالعات كاربردي و غيره را داراست.

علي حكيم زماني مدير دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه قوچان نيز گفت: وجود چنين مراكز تخصصي در كشور نقطه عطفي در تحقيقات و پژوهش هاي كاربردي است.

وي افزود: شهرك فناوري مكان مناسبي جهت ايجاد ارتباط دانشگاه با صنايع كشور و حتي در سطح خاورميانه است.

مدير دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه قوچان افزود: پس از تجهيز اين دفتر، اساتيد و متخصصين اين دانشگاه در حال حاضر به صورت پاره وقت در اين زمينه فعاليت مي نمايند و از ترم تحصيلي جديد دانشگاه، همه روزه آمادگي ارائه خدمات مشاوره اي به صنعتگران متقاضي وانجام امور پژوهشي را دارا خواهند بود.

وي اظهار داشت: دانشگاه بايد به بخش صنعت به گونه اي ياري رساند كه توليدات داخلي كشور ايران قابل رقابت در سطح بين المللي باشد.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن