تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بهداشت به مهر خبر داد:راهكارهاي وزارت بهداشت براي رفع كسري بودجه/ از استيضاح خبري ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزير بهداشت به مهر خبر داد:راهكارهاي وزارت بهداشت براي رفع كسري بودجه/ از استيضاح خبري ندارم
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي درباره كسري بودجه دانشگاههاي علوم پزشكي از تغيير مدل بودجه ريزي سلامت در سال آينده خبر داد و گفت: كسري بودجه دانشگاههاي علوم پزشكي نيز از طريق اصلاحيه بودجه پيگيري مي شود.

تغيير مدل بودجه ريزي سلامت

دكتر كامران باقري لنكراني در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اين پرسش كه بودجه دانشگاههاي علوم پزشكي در سال آينده از چه وضعيتي برخوردار خواهند بود، اضافه كرد: سال آينده مدل بودجه ريزي سلامت را تغيير خواهيم داد. در حال حاضر طرحي در اين زمينه تهيه شده، موافقت هايي را كسب كرده ايم و اميدوار هستيم كه آن را به تصويب برسانيم.

اگر كسري بودجه را پيگيري نمي كرديم مقصر بوديم

وي يادآور شد: كسري بودجه در وزارت بهداشت بهداشت وجود دارد اما اگر وزارتخانه اين موضوع را اعلام و پيگيري نمي كرد مقصر بود در حالي كه وزارت بهداشت از دي ماه سال گذشته برآورد بودجه اي و مشكلات بودجه وزارت بهداشت را اعلام كرده بود.

باقري لنكراني اضافه كرد: به دليل آنكه در آن زمان (زمان تصويب بودجه 87) تصميم مشترك مجلس و دولت اين بود كه بودجه انقباظي بسته شود قرار شد اين موضوع بعداً مورد رسيدگي قرار گيرد و در حال حاضر هم در حال تلاش هستيم كه از طريق اصلاحيه بودجه مشكل را پيگيري كنيم.

واقعي كردن نرخ خدمات

وي با اشاره به تغييرات مدل بودجه ريزي سلامت در سال آينده گفت: اساس اين طرح اين است كه وزارت بهداشت براي واقعي كردن نرخ خدمات تلاش خواهد كرد و مبناي اين كار نيز هزينه تمام شده خواهد بود. در اين صورت هم بيمه از عمق بهتري برخوردار مي شود و هم مراكز بهداشتي و درماني وزارت بهداشت با كيفيت بهتري خدمات خود را ارائه مي دهند.

نظر وزير بهداشت در مورد استيضاح

وزير بهداشت در خصوص جمع آوري 44 امضاء از سوي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي استيضاح وي و ارتباط آن با كسري بودجه دانشگاههاي علوم پزشكي به مهر گفت: من هنوز استيضاح را نديده ام از محتويات آن اطلاعي ندارم البته هنوز هم اعلام وصول نشده است.

وي اضافه كرد: موضوعي كه دوباره آن را تكرار مي كنم اين است كه هر وزيري براي اينكه بتواند كار خود را ادامه دهد احتياج دارد مورد اعتماد رئيس جمهور باشد و مجلس نيز آن را بپذيرد و اگر اين دو نباشد امكان كار نيز وجود نخواهد داشت.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن