تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - خبرخارجي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حوادث - خبرخارجي
حوادث - خبرخارجي

9 دانش‌‌آموز به اتهام تجاوز به دختر 14 ساله به حبس محكوم شدند

مقامات دادگاه عالي انگلستان، 9 پسر دانش‌آموز را به اتهام تجاوز به يك دختر14 ساله به حبس طولاني‌مدت محكوم كردند به گزارش ايسنا، دادگاه عالي انگلستان،9 دانش‌آموز يكي از دبيرستان‌هاي منطقه «هاكني» در شرق لندن را به اتهام آدم‌ربايي، زنداني كردن و تجاوز به يك دختر14 ساله به حبس طولاني‌مدت و انجام كارهاي سخت محكوم كرد. اين در حالي است كه شش نفر از اين پسرها به آدم‌ربايي و تجاوز و سه نفر ديگر به اتهام مشاركت در اجراي جرم به حبس محكوم شدند. «اونيل دنتون» 16 ساله، «ويلد آبراهام» 17 ساله و «يوسف ريموند» 16 ساله اتهامات خود را پذيرفته‌اند و در نهايت به 10 ماه حبس محكوم شدند و شش نفر ديگر به هفت ماه حبس محكوم شدند. نيكلا مريك بازپرس ويژه اين پرونده‌ به شبكه خبري بي‌بي‌سي گفت: اين دختر هنگامي كه قصد عزيمت به منزلش را داشته، توسط سه نفر از اين پسرها در خيابان ربوده شده و به يك ساختمان در «هاكني» منتقل شده‌ و مورد تجاوز و آزار و اذيت قرار گرفته‌ است.اين در حالي است كه سه پسر رباينده با تماس گرفتن با دوستان خود از آنها خواستند تا در تجاوز و آدم‌ربايي شركت كنند. بازپرس ويژه اين پرونده‌ در ادامه افزود: دختر مورد تجاوز قرار گرفته پس از اين عمل اقدام به خودكشي كرده و در نهايت با تلاش پزشكان نجات يافت. علاوه براين، اين اولين باري است كه دانش‌آموزان دبيرستاني در انگلستان اقدام به ربودن و اذيت و آزاري اينچنين فجيع و وحشيانه نسبت به يك دختر هم‌سن و سال خود مي‌كنند.

مرد بوسنيايي، خانه نامزد سابقش را با نارنجك منفجر كرد
مقامات پليس بوسني اعلام كردند يك مرد بوسنيايي به علت حسادت خانه نامزد سابقش را با نارنجك منفجر كرد. به گزارش ايسنا، «ميروسلاو ميليك» 25 ساله با حمله به منزل نامزد سابقش در شمال بوسني و هرز‌گوين، خانه وي را با نارنجك منفجر كرد و سريعا توسط پليس دستگير شد.نيروهاي پليس بوسني در عين حال به خبرگزاري ريانووستي گفتند اين مرد چندين نارنجك به داخل و اطراف منزل «دانيلا» نامزد سابقش پرتاب كرده و سپس با يك اسلحه اتوماتيك به روي ساكنين خانه تيراندازي كرده‌است.در اين ميان پزشكان بيمارستان شمال بوسني اعلام كردند: تاكنون كسي در اين حمله وحشيانه مجروح يا كشته نشده‌ است.

سرقت الماس‌هاي 50 ميليون يورويي در فرانسه
سارقان فرانسوي در پاريس 50 ميليون يورو الماس سرقت كردند. گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس به نقل از خبرگزاري فرانسه حاكي است، سارقان مسلح فرانسوي در حمله به يك جواهرفروشي معروف در پاريس، الماس‌هايي به ارزش 50 ميليون يورو سرقت كردند. پليس فرانسه اعلام كرد: سه سارق در حمله به جواهرفروشي معروفي در خيابان مونتاين پاريس تقريبا همه الماس‌هاي موجود در اين فروشگاه را ربودند.پليس فرانسه هنوز شخصي را در اين رابطه دستگير نكرده و رسيدگي به پرونده ادامه دارد

سال حبس، مجازات فوتباليست معروف آمريكايي
فوتباليست معروف آمريكايي به جرم سرقت مسلحانه منجر به قتل به 15سال زندان محكوم شد.گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس به نقل از شبكه خبري «بي بي‌سي» حاكي است، دادگاهي در لاس وگاس «اوجي سيمسون» فوتباليست معروف سابق آمريكايي را به حداقل 15سال زندان محكوم كرد. گرچه دادستان خواستار مدت بيشتري زندان براي وي شده بود اما قضات با تخفيف وي را مستحق 15 سال زندان دانستند.سيمون اكنون بايد 15 سال را در زندان سپري كند و پس از اين مدت او در سن 76 سالگي از زندان آزاد خواهد شد.سيمسون در دادگاه در حالي كه مي‌گريست از عملكرد خود ابراز ندامت كرد.

استفاده از خودروي زرهي براي دستگيري قاتل
پليس فلوريدا با خودروي زرهي به سراغ متهم به قتل رفت.گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس به نقل از شبكه تلويزيوني «فاكس نيوز» حاكي است، پليس آمريكا در اقدامي عجيب از يك خودروي زرهي براي بازداشت يك متهم به قتل استفاده كرد . در پي گزارش‌هايي مبني بر تيراندازي در «پلنت سيتي» در فلوريدا و كشته شدن يك نفر در اين تيراندازي، پليس اين منطقه براي بازداشت فرد مظنون با زره‌پوش نظامي به سراغ وي رفت.مجري شبكه نيز با ابراز شگفتي از اين مسئله گفت اين يك خودروي تاكتيكي است كه در چنين مواقعي از آن استفاده مي‌شود. تلاش‌ها براي بازداشت اين مجرم همچنان ادامه دارد. هنوز مشخص نيست چه گزارش‌هايي درباره سلاح يا خطرناك بودن مظنون به دست پليس فلوريدا رسيده است كه اين نيروها تصميم به استفاده از خودروي نفربر نظامي براي مقابله با فرد تيرانداز گرفته‌اند.

110كودك قرباني جادوگر نيجريه‌اي شدند
يك مرد جادوگر نيجريه‌اي به قتل 110 كودك اعتراف كرد.گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس به نقل از شبكه الجزيره حاكي است، مرد نيجريه‌اي در يك مستند تلويزيوني اعتراف كرد 110 كودك را به قتل رسانده و علت آن را تسخير روحش به‌وسيله شيطان اعلام كرد.براساس اين گزارش، اين مرد جادوگر اعتراف كرد شش نفر از دوستانش نيز در اين رابطه با او همدست بودند. اين گزارش حاكي است، نيروهاي پليس پس از بازرسي محل زندگي اين مرد هيچ جسدي كشف نكردند و در حال بررسي براي كشف محل اختفاي اجساد هستند.گفتني است، نيجريه بيشترين آمار قاچاق كودك را دارد و در پي افزايش خرافات و جادوگري در اين كشور قتل آنها نيز افزايش يافته است.ماموران موسسه حمايت از حقوق كودك در حال بررسي براي چگونگي قتل يا قاچاق اين كودكان هستند.

درگيري مسلحانه در مانيل 17 كشته داشت
در درگيري بين دو گروه مسلح در مانيل 17 نفر كشته شدند.گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس به نقل از خبرگزاري «شين‌هوا» حاكي است، منابع امنيتي فيليپين از كشته شدن دست‌كم 17 نفر در درگيري ميان نيروهاي پليس و دو گروه مسلح در مانيل خبر دادند. در تيراندازي بامداد روز شنبه سارقان مسلح به سوي نيروهاي پليس در منطقه مسكوني بارانياكي دستكم 17 نفر از جمله يك كودك كشته شدند. سارقان تلاش مي‌كردند به دفتر يك شركت حمل و نقل حمله كنند.گروه‌هاي مسلح «واري واري» و «اوزاميس» از خطرناك‌ترين گروه‌هاي مجرم در مانيل هستند كه در چند عمليات مسلحانه و آدم‌ربايي در ماه‌هاي اخير در اين كشور دخالت داشته‌اند.

سارق اتريشي پس از 25 سال خودش را به پليس معرفي كرد
سارق اتريشي پس از 25 سال ضمن اعتراف به جرمش تصميم به جبران خسارت گرفت.گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس به نقل از سايت خبري اتريش حاكي است، مرد سارق اتريشي كه پس از 25 سال وجدانش بيدار شده بود طي نامه‌اي به پليس و صاحبخانه‌اي كه مورد دستبرد قرار داده بود به جرمش اعتراف كرد.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن