تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح زمستاني پليس راه استان فارس آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح زمستاني پليس راه استان فارس آغاز شد
اجتماعي. پليس راه. ترافيك. طرح زمستاني
شيراز- رييس پليس راه‌هاي استان فارس گفت: براي برقراري امنيت عبور و مرور،ايجاد ترافيكي روان و پيشگيري ازراهبندان‌هاي احتمالي، طرح ويژه زمستاني پليس راه استان فارس با حضور سازمان‌هاي ذيربط درامر ترافيك و امداد جاده‌اي آغاز شد.

سرهنگ احمد احمدي شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: در اين طرح كه تا ‪۱۵‬ اسفندماه سال جاري ادامه خواهد داشت ‪ ۱۶۰‬تيم گشت پليس راه به طور شبانه روزي طي ‪ ۱۳‬مرحله هفت روزه در مناطق و گردنه‌هاي برف گير و كوهستاني محورهاي مواصلاتي مستقر مي‌شوند و در عمليات كنترل و هدايت ترافيك و همكاري با عوامل راهداري اداره كل راه و ترابري استان در امر برف روبي و پاكسازي محور حضوري فعال خواهند داشت.

او افزود: در اين طرح اهدفي از جمله افزايش انضباط ترافيكي، ايمني تردد خودروها در معابر استان فارس به ويژه درمحورهاي سخت گذر برف گير و زمستاني، پيشگيري و مقابله باحوادث ناگهاني و غيرمترقبه، بازگشايي و بستن راههاي مواصلاتي در زمان خاص و ايجاد حس امنيت در بين مسافران برگزار مي شود.

وي از تمام هموطنان و رانندگان درخواست كرد در فصل زمستان حتي المقدور از مسافرت‌هاي غيرضروري اجتناب و در صورت نياز با وسائل نقليه عمومي مسافرت كنند.

احمدي ادامه داد: آن دسته از هموطناني هم كه قصد سفر دارند قبل از انجام اين كار از آخرين وضعيت جوي و راه‌ها اطلاعات لازم را كسب و خودرو خود را نيز به زنجير چرخ، تجهيزات ايمني مجهز كرده و از سالم بودن بخاري خودرو خود اطمينان حاصل كنند.

رييس پليس راههاي فارس از تمام رانندگان درخواست كرد در طول سفر ضمن رعايت اصول ايمني و احترام به مقررات راهنمايي و رانندگي به توصيه‌ها و تذكرات ماموران پليس راه و ساير عوامل راهداري توجه كنند.

در اجراي طرح ترافيكي زمستان ‪ ۸۷‬سازمانهايي از جمله ستاد حوادث غير مترقبه استانداري فارس، اداره كل راه و ترابري، اداره كل حمل و نقل و پايانه ها، جمعيت هلال احمر، اورژانس، آتش نشاني، مخابرات و صدا و سيما حضور و فعاليت خواهند داشت.ك/‪۳‬
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن