تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفتمين جشنواره تئاتر اميدهاي جوان گلستان بامعرفي برگزيدگان پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هفتمين جشنواره تئاتر اميدهاي جوان گلستان بامعرفي برگزيدگان پايان يافت
هفتمين جشنواره تئاتر اميدهاي جوان استان گلستان پس از چهار روز، بامعرفي برگزيدگان در رشته هاي بازيگري، نويسندگي، كارگرداني، طراحي صحنه، موسيقي وطراحي لباس در شهرستان علي آبادكتول به كار خود پايان داد.


به گزارش روز شنبه ايرنا در پايان هيات داوران بعد از ديدن 9 نمايش صحنه اي و يك نمايش خياباني آراي خود را به شرح زير اعلام كرد: در بخش نمايش خياباني لوح تقدير به همراه مبلغ سيصد هزار ريال و يادمان هفتمين جشنواره تئاتر اميدهاي جوان به محمد باي از شهرستان راميان تعلق گرفت.
در همين بخش لوح تقدير به همراه ربع سكه بهار آزادي و يادمان جشنواره به بازيگران و دست اندركاران گروه نمايش خياباني پاتو اندازه گليمت درازكن از شهرستان كلاله اهدا شد.
در بخش طراحي صحنه، لوح تقدير به همراه ربع سكه بهار آزادي و يادمان جشنواره به طراحي صحنه نمايش پرواز بر فراز ابرهاي تاريك به جواد سرايلو از شهرستان مينودشت اهدا شد.
در بخش موسيقي زنده، لوح تقدير به همراه ربع سكه بهار آزادي و يادمان جشنواره به طراح موسيقي زنده نمايش قهوه قجري، احمد زياني از شهرستان گرگان اهدا شد.
دربخش بازيگري زن، لوح تقدير به همراه ربع سكه بهار آزادي و يادمان جشنواره به هريك از بازيگران نمايش گندمزار دور، ناديا رضي از شهرستان كردكوي و سكينه سادين بازيگر نمايش شبنم و دريا از شهرستان راميان اهدا شد.
در همين بخش لوح تقدير به همراه ربع سكه بهار آزادي و مبلغ دويست هزار ريال و يادمان جشنواره به بازيگر نمايش كاپوچينوي ايرلندي ، به خانم آهون بر از شهرستان علي آباد كتول تعلق گرفت.
هيات داوران ديپلم افتخار به همراه نيم سكه بهار آزادي و يادمان هفتمين جشنواه تاتر اميدهاي جوان را به بازيگر نمايش مدارهاي ذهني من، به جيران جعفرباي از شهرستان گنبدكاووس اهدا كرد.
دربخش بازيگري مرد، هيات داوران از بازي درخور توجه بازيگران رضا بلبلي و سيد هادي حسيني در نمايش قهوه قجري از شهرستان گرگان و يونس افسري در نمايش مدارهاي ذهني من از گنبدكاووس با اهداي لوح تقدير و يادمان جشنواره تقدير به عمل آورد.
در همين بخش با اهداي لوح تقدير و ربع سكه بهار آزادي و يادمان جشنواره به هر يك از بازيگران حسين عرب عامري درنمايش پرواز بر فراز ابرهاي تاريك از شهرستان مينودشت، علي رضا گالش در نمايش گندمزار دور از شهرستان كردكوي از آنان تقدير شد.
هيات داوران با اهداي لوح و ربع سكه بهار آزادي به همراه دويست هزار ريال جايزه نقدي و يادمان هفتمين جشنواره تاتر اميدهاي جوان به هاشم مهاجر بازيگر نمايش قهوه قجري از شهرستان گرگان از وي نيز تقدير كرد.
در همين بخش ديپلم افتخار و نيم سكه بهار آزادي به جواد سرايلو بازيگر نمايش پرواز بر فراز ابرهاي تاريك از شهرستان مينودشت تقديم شد.
در بخش متن، لوح تقدير به همراه سيصد هزار ريال و يادمان هفتمين جشنواره تاتر اميدهاي جوان به هريك ازنويسندگان نمايشنامه هاي مدارهاي ذهني من به حميدميرزايي از شهرستان گنبدكاووس و نمايشنامه آهنگ زندگاني از محمد ميرعرب رضي از شهرستان آزادشهر اهدا شد.
دربخش كارگرداني، لوح تقدير به همراه يك ربع سكه بهار آزادي و يادمان جشنواره به كارگردان نمايش كاپوچينوي ايرلندي عباس رحيم پور از شهرستان علي آباد كتول و محمدميرعرب رضي كارگردان نمايش آهنگ زندگاني از شهرستان آزادشهر اهدا شد.
هيات داوران لوح تقدير، يك ربع سكه بهار آزادي به همراه مبلغ دويست هزار ريال نقدي و يادمان هفتمين جشنواره تاتر اميدهاي جوان را به كارگرداني نمايش قهوه قجري مهدي صمدي از شهرستان گرگان تقديم نمود.
ديپلم افتخار به همراه نيم سكه بهار آزادي نيز به كارگردان نمايش پرواز بر فرازهاي ابرهاي تاريك، به جواد سرايلو اهدا شد.
هفتمين جشنواره تئاتر استان گلستان با داوري پرويز جنگدوست، شعبانعلي درزي و حسن رحيمي به مدت چهار روز در شهرستان علي آبادكتول برگزار شد.
ك/2 601/579/508 شماره 700 ساعت 17:58 تمام
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن