تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813260135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورمحمدي: هر مديري با راي مردم سر كار آمده بايد حمايت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پورمحمدي: هر مديري با راي مردم سر كار آمده بايد حمايت شود
رييس سازمان بازرسي كل كشور گفت: هر مديري كه با راي مردم بر سر كار آمده است بايد حمايت شود. زيرا حضور چنين فردي قانوني و مشروع است.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، مصطفي پورمحمدي طي سخناني در مراسم بزرگداشت 16 آذر كه بعدازظهر امروز در مسجد دانشگاه اميركبير برگزار شد افزود: دولت كار سختي بر عهده دارد و مديران اجرايي به شدت تحت فشار هستند و انبوهي از كار، توقعات، فشار رواني و مشكلات را پيش رو دارند به همين دليل بايد مورد حمايت قرار گيرند.
وي انتخابات در كشور را يك موضوع جدي خواند و اظهار داشت: انتخابات براي فضاي سياسي مانند هوا است. اگر بنا باشد جامعه ما تنفس سالم داشته باشد، بايد به انتخابات به صورت جدي پرداخته شود.
رييس سازمان بازرسي كل كشور گفت: در برگزاري سه انتخابات خدمت كرده و مشاهده كرده ام كه كاستي هاي بسياري دارد به همين دليل لايحه جامع انتخابات را تقديم دولت كردم كه هنوز از دولت به مجلس منتقل نشده است.
وي با تاكيد بر اينكه بايد به انتخابات نظم و سامان داد اضافه كرد: نامه اي را نيز خدمت مقام معظم رهبري ارسال و مشكلات انتخابات را در آن مطرح كردم.
رييس سازمان بازرسي كل كشور در پاسخ به سوال دانشجويي مبني بر اينكه اين چه رسم نامعقولي است فردي كه از دولت كنار گذاشته مي شود تبديل به منتقد دولت مي شود، گفت: وقتي افراد در يك خانواده هستند حريم آن را رعايت مي كنند و اعضاي خانواده هيچ گاه مشكلات را براي افراد همسايه و كوچه بيان نمي كنند.
اين مقام مسئول تصريح كرد: من در ابتدا مسئوليت بازرسي كل كشور را نمي پذيرفتم اما اكنون كه آمده ام جدي هستم و ده ها گزارش عميق، آماده ارايه به رييس جمهور كرده ام.
پورمحمدي از مساله انتقاد به عنوان ارتقا دهنده و فهم درد ياد كرد و گفت: اگر بخواهيم يك نظام سالم داشته باشيم بايد خود را كنترل كنيم.
وي در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان در خصوص دستاوردهاي وزارت كشور در زمان تصديش بر اين پست گفت: يكي از مسايل ضروري ساماندهي فضاي سياسي و اجتماعي كشور به شكل رسمي است كه از وظايف وزارت كشور به شمار مي رود و من در آن مدت سعي كردم اين كار را انجام دهم.
پورمحمدي به صدور حكم بهياري براي 22 هزار روستا اشاره كرد و گفت: سعي كردم حوزه اجتماعي و تشكل هاي مردم نهاد را ساماندهي كنم.
رييس سازمان بازرسي كل كشور در پاسخ به سوال دانشجويي در خصوص اين كه آيا براي انتخابات رياست جمهوري كانديدا مي شويد گفت: اگر ايجاب كند ابايي از كانديدا شدن ندارم.
وي در پاسخ به سوال دانشجوي ديگري مبني بر اينكه چه برنامه هاي براي رسيدگي به تخلفات مديران دانشگاه ها دارد خاطرنشان كرد: سعي مي كنيم بر اساس گزارش ها و درخواست ها اين مساله را در دانشگاه ها بررسي كنيم اما اين گزارش ها را نيز منتشر نمي كنيم زيرا سياست سازمان بازرسي چنين نيست.
پورمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود و در پاسخ به سوالي ديگري در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي تصريح كرد: اجراي اصل 44 جدي و اساسي است و بايد اقتصاد را از دولت جدا كرد.
وي با اشاره به اينكه برخورد قانوني با چند مفسد اقتصادي كافي نيست اضافه كرد: بايد در خصوص مفاسد اقتصادي به صورت زيربنايي مساله حل شود و دولت ها نيز در اين خصوص بايد اهتمام بورزند.
** فراهم بودن بستر انتخابات رايانه اي در كشور
پورمحمدي در خصوص انتخابات رايانه اي گفت: هنگامي كه تصدي پست وزير كشور را داشتم بخشي از انتخابات را به اين دليل به صورت رايانه اي و آزمايشي برگزار كرديم كه بگوييم بستر اين كار در كشور موجود است.
وي تاكيد كرد كه برگزاري انتخابات به صورت رايانه اي امنيت آن را تضمين مي كند و بسياري از هزينه هاي آموزش و تجهيزات را كاهش مي دهد.
رييس سازمان بازرسي كل كشور در ادامه مبدا تحولات بزرگ اجتماعي و سياسي كشور را جنبش دانشجويي دانست و تصريح كرد: جنبش دانشجويي به خوبي اين روند را تاكنون ادامه داده است.
سيام/ 9130/ 1965
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن