تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس فدراسيون سواركاري: از قانون پيروي مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس فدراسيون سواركاري: از قانون پيروي مي كنيم
ييس فدراسيون سواركاري در خصوص بررسي وضعيت روساي دوشغله فدراسيونهاي ورزشي از سوي سازمان بازرسي كل كشور گفت: ما از قانون پيروي مي كنيم و هرچه از نظر قاطبه حقوقدانان معتبر باشد يا اينكه مجلس شوراي اسلامي در صورت ضرورت به آن راي دهد، پذيرا هستيم.


رييس سازمان بازرسي كل كشور از اقدام اين سازمان براي ممانعت از تصدي بيش از يك شغل از سوي مديران دستگاههاي دولتي خبر داده و اعلام كرده كه اين كار را از بخش ورزش آغاز كرده است.
در همين زمينه و با دستور سازمان بازرسي كل كشور، انتخابات تعدادي از فدراسيونهاي ورزشي براي تعيين رييس فدراسيون به تعويق افتاد و "مصطفي پورمحمدي" رئيس اين سازمان در روزهاي گذشته اعلام كرد كه مسوولان كميته ملي المپيك نيز مشمول اين موضوع هستند و اگر منع قانوني برطرف نشود، انتخابات اين كميته بايد دوباره انجام شود.
"محمدرضا تابش" كه به همراه مسووليت فدراسيون سواركاري، نمايندگي مردم شهرستان اردكان در مجلس شوراي اسلامي را نيز برعهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين خصوص افزود: با توجه به اينكه من در اين زمينه ذينفع هستم، ترجيح مي دهم در اين باره اظهارنظر نكنم و در واقع كار را به مراجع حقوقي و قانوني واگذار مي كنم.
تابش ادامه داد: البته من قبل از پذيرفتن مسووليت فدراسيون سواركاري، از معاونت وقت رياست جمهوري استعلام كردم كه آيا از نظر قانوني، تصدي يا رياست فدراسيون منافاتي با نمايندگي مجلس دارد يا خير؟
رييس فدراسيون سواركاري تصريح كرد: جوابي كه به من دادند اين بود كه فدراسيون يك NGO يا موسسه عمومي غيردولتي است و تصدي مسووليت ها در آنجا افتخاري بوده و پست سازماني نداشته و اگر كارمندان دولت هم متصدي باشند، دو شغله محسوب نمي شوند.
نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: من از اين نظر كه خودم نماينده مجلس بودم، در اين مورد سوال كردم و پاسخ دادند كه نمايندگي مجلس ايفاي مسووليت است و شغل نيست كه تصدي و مسووليت فدراسيون (به فرض آنكه شغل هم محسوب شود) شغل دوم محسوب گردد، پس از اين نظر هم منافات حقوقي و قانوني ندارد.
تابش در عين حال خاطرنشان كرد: توصيه من در اين زمينه اين است كه واقع بينانه به اين موضوع نگاه كنند چرا كه در سطح باشگاهها، فدراسيونها و سازمانهاي ورزشي افرادي تصدي اين مسووليت ها را دارند كه ديگر مشاغل و مسووليت هاي آنان باعث شده تا فدراسيونها و باشگاهها رونق بگيرند و منابع درآمدي داشته باشند.
رييس فدراسيون سواركاري ادامه داد: به گونه اي رفتار نشود كه يكباره توانمندي وسيع مردمي از ورزش كشور گرفته شود زيرا جبران آن سخت است.
تابش تصريح كرد: مصرانه تقاضا مي كنم در اين زمينه واقع بينانه و از بعد حقوقي برخورد شود و طوري رفتار نشود كه شائبه برخورد سياسي ايجاد شود.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن