تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل سازمان قطار شهري اهواز: فاز اول قطار شهري اهواز 5/2 سال ديگر به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل سازمان قطار شهري اهواز: فاز اول قطار شهري اهواز 5/2 سال ديگر به بهره‌برداري مي‌رسد
خبرگزاري فارس: مدير عامل سازمان قطار شهري اهواز گفت: 5/2 سال ديگر فاز اول خط يك قطار شهري اهواز به‌بهره‌برداري مي‌رسد و بايد درباره اين پروژه با مردم با صداقت رفتار كرد.


عباس هلاكويي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: خط اول قطار شهري اهواز به طول 23 كيلومتر و با 24 ايستگاه از يك سال پيش آغاز شده و به سه فاز تقسيم شده ‌است كه فاز اول اين پروژه به طول هفت كيلومتر از فرودگاه اهواز تا مصلي تا 30 ماه آينده به بهره‌برداري عمومي مي‌رسد.
وي افزود: نبود فناوري ساخت و نگهداري و دستگاه‌هاي حفاري اين پروژه و وجود تنها تجربه عملي كشور در اجراي قطار شهري در تهران، باعث كندي پيشرفت اين پروژه مي‌شود و بايد با تسريع در دست‌يابي به اين فناوري‌ها ساخت اين پروژه تسريع شود.
هلاكويي تاكيد كرد: دستگاه‌هاي حفر زمين براي پروژه قطار شهري بسيار خاص هستند و بايد از كشور‌هاي خارجي و پيشرفته تهيه شوند و در حال حاضر با توجه به مسئله تحريم، براي تهيه اين دستگاه‌ها مشكل اساسي داريم كه به دنبال رفع اين مشكل و تهيه اين دستگاه‌ها از كشور‌هاي واسطه هستيم.
مدير عامل سازمان قطار شهري اهواز خاطرنشان كرد: پرداختن به رفع مشكلات فاينانس اين پروژه بزرگترين خدمتي است كه مي‌توان به مردم اهواز كرد و رفع اين مشكل باعث تسريع در پيشرفت اين پروژه مي‌شود.
هلاكويي اظهار داشت: قطار شهري در كلان‌شهر اهواز مي‌تواند باعث رفع مشكلات ترافيكي شود و با توجه به طراحي اين پروژه، سيستم به‌كارگيري شده در اين پروژه تا 100 سال قابل بهره‌برداري است.
انتهاي پيام/ر20
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن