تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815506495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنجمين المپياد ورزشي بانوان وزارت نفت، فردا آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پنجمين المپياد ورزشي بانوان وزارت نفت، فردا آغاز مي شود
پنجمين المپياد ورزشي سراسري بانوان وزارت نفت گراميداشت يكصدمين سالگرد تاسيس صنعت نفت در ايران از فردا/شنبه/ به ميزباني شركت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفي ايران در شهرستان محمود آباد در استان مازندران آغاز مي شود.


به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي دفتركل ورزش وزارت نفت، اين المپياد ورزشي هر دو سال يك بار بعد از برگزاري المپيادها و مسابقات كشوري شركت هاي اصلي اين وزارتخانه شامل شركت ملي نفت ايران، شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران، شركت ملي صنايع پتروشيمي ايران، شركت ملي گاز ايران و شركت مناطق نفت خيز جنوب ايران برگزار مي شود.
المپياد پنجم بانوان وزارت نفت با حضور بيش از 700 ورزشكار زن از سراسر كشور در 9 رشته ورزشي واليبال، بسكتبال، تيراندازي، تنيس، پينگ پنگ، شنا، شطرنج، بدمينتون و آمادگي جسماني انجام خواهد شد.
اين المپياد از فردا/شنبه/ با برگزاري رقابتها در دو رشته تيمي واليبال و بسكتبال رسما آغاز به كار مي كند و تا روز 21 آذر ماه در سالنهاي ورزشي شهرستان محمود آباد ادامه مي يابد.
مراسم افتتاحيه اين المپياد ورزشي صبح روز دوشنبه 18 آذر ماه در سالن مجتمع تفريحي ورزشي وزارت نفت در شهرستان محمود آباد انجام خواهد شد.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن