تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813152845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس امور بانوان فدراسيون جودو: اردوي مشترك ايران و كره.شمالي سه.ماهه است احتمال استخدام مربي كره.شمالي براي تيم ملي وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نايب رييس امور بانوان فدراسيون جودو از احتمال استخدام مربي كره شمالي به عنوان سرمربي تيم ملي جودو بانوان خبرداد.
زهرا پوراميني در گفت.و.گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره حضور تعدادي از اعضاي تيم ملي جودو بانوان كره شمالي و مربي اين تيم در ايران گفت: مربي تيم ملي كره شمالي در رده جوانان به همراه چهار بازيكن از 18 دي.ماه اردوي مشتركي را با تيم ملي بانوان ايران برگزار كرده است و قرار است به مدت 3 ماه در ايران حضور داشته باشد.
وي ادامه داد: براساس برنامه.ريزي صورت گرفته، دو هفته اردوي مشترك بين تيم ملي ايران و كره شمالي برگزار مي.شود و پس از آن ملي.پوشان بر اساس برنامه.اي كه مربي كره شمالي در اختيارشان قرار خواهد داد، به صورت غير متمركز تمرينات خود را در شهرهايشان ادامه مي دهند و اين در شرايطي است كه فدراسيون مربياني را به استان.هاي مختلف اعزام مي.كند تا روند تمريني ملي.پوشان را تحت نظر بگيرند.
وي هدف از برگزاري اين اردوي مشترك را تقويت تيم ملي براي حضور در مسابقه.هاي آسيايي عنوان كرد و افزود: به منظور قوي كردن پشتوانه تيم ملي بانوان جودو، ورزشكاران رده سني نوجوانان هم در اين اردو حضور خواهند داشت.
نايب رييس فدراسيون جودو درباره نظر اين مربي درباره سطح كيفي جودوكاران زن ايران هم گفت: با توجه به اينكه مربي كره شمالي دو سال پيش هم در ايران بوده، از روند رو به رشد جودوي بانوان ايران رضايت دارد و اظهار مي.كند كه بانوان جودوكارايران به سطح كيفي جودو در كشورهاي آسيايي نزديك شده.اند.
نايب رييس فدراسيون جودو افزود: مربيان ايراني هم در كنار اين مربي خارجي حضور دارند تا تجربه كسب كنند هرچند معتقديم كه موفقيت.هاي به دست آمده در سال.هاي گذشته توسط جودوكاران زير نظر مربيان داخلي بوده و اين نشان دهنده روند رو به رشد سطح كيفي مربيان ماست.
پوراميني درباره احتمال حضور اين مربي كره شمالي در كادر فني تيم ملي جودو هم گفت: پيشنهاد سرمربي.گري وي را در تيم ملي بانوان به فدراسيون داده.ايم و اين مربي كره.اي هم خود تمايل دارد كه در ايران بماند. اما نياز است كه ظرف سه ماه اردوي مشترك، عملكرد وي را بررسي كنيم و اگر بتوانيم به توافق برسيم، احتمال حضور او در تيم ملي هم وجود دارد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن