تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815683799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرکي:خودمان انتظار از نفت را بالا برديم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: خودمان در تيم نفت کاري انجام داديم که سطح توقعات مردم، اصحاب رسانه و کساني که در ارتباط نزديک با ما هستند را بالا برديم.


حسین فرکی، سرمربی نفت تهران عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار راه آهن شهرری - نفت تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: به نظر می.رسد اگر نگاهی به جدول داشته باشد بازی ساده.ای با تیم راه آهن پیش رو داریم اما این منطقی نیست و واقعیت چیز دیگری است، چون راه آهن را با کادری خوشنام و بازیکنان خیلی خوب می.بینیم.

وی اضافه کرد: در ابتدای فصل تیم راه آهن شرایط مشابه ما داشت و نتوانست استارت خوبی داشته باشد و بالعکس ما که با تیم راه آهن شباهت.‎های زیادی داشتیم توانستیم فصل را خوب شروع کنیم.

وی تصریح کرد: این اختلاف امتیاز علت.های مشخصی دارد و ملاک واقعی برای بازی راه آهن - نفت نمی.تواند به شمار بیاید.

فرکی در ادامه با بیان اینکه تیم راه آهن شرایط متفاوت.تری نسبت به گذشته دارد، گفت: در حقیقت جایی که هم اکنون راه آهن در جدول قرار دارد سال گذشته ما در این جایگاه قرار داشتیم. البته تیم راه آهن تلاش.های زیادی کرده و ممکن است که مستحق خیلی از باخت.هایش نبوده و خیلی از بازی.ها را باید می.برده است.

سرمربی تیم نفت تهران با بیان اینکه امروز شرایط تیم راه آهن را درک می.کنم و بازی سختی را مقابل این تیم داریم به خصوص آنها تلاش می.کنند خود را از پایین جدول به بالای جدول برسانند، گفت: البته آنها در بازی فردا از شرایط میزبانی استفاده می.کنند که فکر نمی.کنم این موضوع برای آنها تضمین کننده گرفتن نتیجه در مقابل تیم ما باشد.

وی با بیان اینکه تیم نفت تهران هم انگیزه.های خاص خود را دارد، گفت: در بازی فردا مقابل تیم راه آهن سه، چهار بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداریم و تیم جوان.تری را نسبت به گذشته در اختیار داریم. البته هیچ جای نگرانی برای من نیست چون ما یک تیم واقعی هستیم که فرصت.های خوبی برای جوانان فراهم می.کنیم و امیدوارم جوانان تیم ما هم بازی با کیفیتی در مقابل راه آهن از خود به نمایش بگذارند.

فرکی ابراز امیدواری کرد که در مقابل هر حریفی با امتیاز از زمین خارج شود ودر بیان علت شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: فکر می.کنم علت شکست تیم ما برابر فولاد روی اشتباهات فردی بازیکنان بوده است اما در مجموع در این بازی به لحاظ در اختیار داشتن و مالکیت توپ و حملات روی دروازه فولاد عملکرد خوبی داشتیم.

وی در عین حال تصریح کرد: متاسفانه بر خلاف جهت بازی غافلگیر شدیم و گل اول را از فولاد دریافت کردیم.

فرکی با بیان اینکه فولاد تیمی است که از اشتباهات حریف به خوبی استفاده می کند، گفت: ما در بازی مقابل فولاد اشتباه کردیم و تاوان آن را هم که از دست دادن امتیاز بود دادیم.

سرمربی نفت تهران به رضا نوروزی که سابقه آقای گلی در لیگ برتر را دارد اشاره کرد و گفت: نوروزی از انگیزه بالایی برخوردار بود و از چهار، پنج موقعیت گلزنی سه موقعیت را تبدیل به گل کرد.

وی ادامه داد: حتی 10 نفره شدن تیم حریف نیز کار را برای ما سخت.تر کرد، چراکه وقتی تیم حریف 10 نفره می.شود سعی می.کند دفاع فشرده.تری را انجام دهد و تیمی که برابر آن احساسی عمل کند نتیجه.ای نخواهد گرفت و این اشتباهی بود که ما انجام دادیم.

فرکی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اتخاذ راهکارهایی برای مقابله با تیم.های مختلف در آینده، گفت: ما خودمان در تیم نفت تهران کاری انجام دادیم که سطح توقعات مردم، اصحاب رسانه و کسانی که در ارتباط نزدیک با ما هستند را بالا بردیم و خوشحالیم که به عنوان تیم شگفتی ساز در نیم فصل اول مطرح شدیم، البته به همین نسبت وظیفه ما سنگین تر از گذشته است.

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه فوتبال غیر قابل پیش بینی است، گفت: ممکن است حریف.های ما در آینده با گارد بسته.تری در مقابل تیم ما قرار بگیرند و ما باید به دنبال راهکارهایی باشیم که اجازه ندهیم این شرایط اتفاق بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: ما باید همه تمرکزمان را روی این موضوع بگذاریم که امتیاز بگیریم و از بالای جدول به پایین سقوط نکنیم. همچنین شرایطی ایجاد کنیم که تیم.های پایین تر از ما بالاتر از ما قرار نگیرند و تدابیری بیندیشیم تیم.هایی که بالاتر از ما در جدول قرار دارند را نزدیک خود حفظ کنیم.

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه بازیکن.های ما هم دچار اشتباه می.شوند، گفت: احساس می شود که بازیکنان ما از تجربه بالایی نسبت به بازیکنان تیم.های حریف برخوردار نیستند و باید کسب تجربه کنیم تا تلاش.مان توام با گرفتن نتیجه از تیم.های حریف باشد.

فرکی در ادامه در خصوص جذب شاهین خیری گفت: معتقدم که وقتی تیمی برنده می.شود این برنده شدن حاصل کار تیمی و همه بازیکنان است و وقتی که شکست می خورد ممکن است که یک بازیکن و کادر فنی اشتباه کند اما شکست هم متعلق به همه تیم و بازیکنان است و دوست ندارم در جمع نام بازیکنی که مرتکب اشتباهی شده است را ببرم.

وی با بیان اینکه شاهین خیری بازیکن بزرگی است و افتخارات زیادی را در تیم های سپاهان و ذوب آهن کسب کرده است، گفت: ما در انتخابمان مبنی بر جذب این بازیکن اشتباه نکرده.ایم و خوشحالم از این موضوع. اما متاسفانه او را در شرایطی به خدمت گرفتیم که این بازیکن بعد از حضور در ذوب آهن وقفه.ای چهار ماهه در تمریناتش افتاده بود که البته ما با آگاهی از این موضوع او را جذب کردیم.

وی گفت: باید اعتراف کنم که بدشناسی شاهین این بود در بازی.هایی که از او استفاده کردیم شکست خوردیم و این موضوع اصلا ارتباطی به شاهین پیدا نمی.کند، چون او از ابتدا در صنعت نفت داخل ترکیب بود و به خوبی کارش را انجام می.داد. ما روی او حساب باز کرده.ایم و امیدوارم این بازیکن شرایط خوب خود را هر چه زودتر به دست بیاورد که این هم به نفع شاهین و به نفع تیم نفت تهران خواهد بود.

فرکی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص کاهش آمار گلزنی ایمان موسوی در تیم نفت تهران نیز گفت: این موضوع مربوط به سه هفته قبل نمی.شود بلکه به گذشته بر می گردد، البته ایمان بازیکن جوانی است و ممکن است برای هر بازیکن جوانی این فضا به وجود بیاید.

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه معتقدم دلیل افت ایمان موسوی افراط و تفریط در عملکرد ما بوده است، گفت: ایمان شروع خوب و با انگیزه.ای در تیم نفت داشت و توانست هشت گل برای ما بزند اما متاسفانه او خیلی زود وارد رسانه.ها شد و انتظارات از این بازیکن خود به خود بالا رفت در حالیکه همه ما اعم از رسانه.ها، مسئولان و مردم باید در این شرایط کمک کنیم تا این بازیکن احساس نکند که به همین زودی همه چیز تمام شده است و من فکر می.کنم چنین فضایی برای ایمان باز شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: ایمان هم بیشتر باید فکر کند و کمک کند تا نه تنها برای فوتبال نفت بلکه برای تیم ملی نیز گل.هایش را به ثمر برساند منتها با یک برنامه حساب شده و به دور از افراط و تفریط.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن