تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812937815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: استقبال مردم آذربايجان از خادمان خود موجب ياس و نااميدي دشمنان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: احمدي نژاد: استقبال مردم آذربايجان از خادمان خود موجب ياس و نااميدي دشمنان شده است
خبرگزاري آريا- رييس جمهور استقبال پرشور مردم استان آذربايجان شرقي از هيات دولت و خادمان خود را موجب جاري شدن عشق و اميد در دل همه ملت ها و افزايش ياس و نااميدي در اراده دشمنان ملت ايران دانست .

دكتر محمود احمدي نژاد عصر امروز در ابتداي جلسه استاني هيات دولت با تقدير از حضور حماسي مردم آذربايجان شرقي و تبريز در استقبال از هيات دولت اظهار داشت: ديروز درياي انسان هاي مومن و شجاع به بهانه استقبال از خادمان خود به صحنه آمده بودند تا عزت، آمادگي و ايستادگي خود را يكبار ديگر به دشمنان نشان دهند.

رييس جمهور افزود: اين حضور نماد همبستگي ، استحكام و آرمان خواهي ملت ايران بود؛ ديروز همه براي نشان دادن اقتدار و اصل خودشان به صحنه آمده بودند تا گرد ياس را بر چهره دشمنان بپاشند و يكبار ديگر با همه وجود در برابر استكبار در حال اضمحال قدرت نمايي كنند و باعزت به آنها "نه" بگويند.

دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: حضور مردم استان نشان داد كه پايگاه هاي اصلي انقلاب اسلامي همچنان زنده است و از هر فرصت و بهانه اي براي نشان دادن اراده خود به خوبي استفاده مي كند.

دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: شعار عميق و بسيار زيبا و كوبنده مردم اين ديار مبني بر اينكه «آذربايجان اوياخدي انقلابا داياخدي » نشانه هوشمندي مردم اين ديار و شوق آفرين است.

وي خاطر نشان كرد : اين لطف و بزرگواري مردم اين خطه در استقبال از خادمان خود مسووليت و تعهد دولت را در خدمتگزاري به آنها مضاعف كرد و صميمانه از مردم اين ديار و به خصوص جوانان كه صحنه گردان اصلي حماسه ديروز بودند؛ تشكر مي كنم.

دكتر احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود باتوجه به اينكه آذربايجان شرقي و تبريز سنگر مستحكم ملت ايران و كانون نوراني انتشار معنويت و فرهنگ و غيرت در سرزمين مقدس ايران است، تصريح كرد: مردم اين ديار همواره در خط مقدم و آماده فداكاري در راه همه آرمان ها بوده اند.

رييس جمهور عمق و استحكام ايمان ، روحيه ايثارگري و فداكاري و نيز غيرت ديني را از ويژگي هاي مردم ديار آذربايجان برشمرد و خاطر نشان كرد: نقش مردم آذربايجان و تبريز در شكل گيري مبارزات و مجاهدت هاي ملت ايران حداقل در 400 سال اخير بي بديل و افتخار آميز است.

دكتر احمدي نژاد با طرح سوالي مبني بر اينكه "علت وجود صفات بسيار برجسته و ارزش هاي الهي در اين خطه چيست؟"، اظهار داشت: معتقدم علت اصلي اين صفات شاخص عشق عميق مردم اين سامان و عاطفي بودن مردم آذربايجان و تبريز است چرا كه عاطفه پايه رشد همه كمالات انساني مي باشد و عشق به خوبي ها قلب انسان را براي كسب ساير روحيات الهي مهيا مي كند.

وي افزود: علاقه مردم آذربايجان به كانون اصلي ارزش ها يعني اهل بيت گرامي اسلام درهاي رحمت را به روي آنان باز كرده است و از اين رو صفات برجسته انساني و الهي در اينجا موج مي زند.

رييس جمهور گفت: مردم آذربايجان شرقي و تبريز در دوران قبل از انقلاب پيشتاز و نقطه ثقل انقلابيون بودند و پس از انقلاب نيز همواره در همه صحنه ها حضور سرنوشت ساز داشتند و شور حسيني و عشق به اهل بيت عصمت و طهارت ويژگي ممتاز اين ديار است
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن