تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815798013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير آموزش و پرورش: افراد متخصص و متعهد بايد جذب آموزش و پرورش شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزير آموزش و پرورش: افراد متخصص و متعهد بايد جذب آموزش و پرورش شوند
خبرگزاري فارس: وزير آموزش و پرورش با بيان اينكه بايد افراد متخصص و متعهد را جذب آموزش و پرورش كنيم، گفت: بايد بتوان رتبه‌هاي اول كنكور را براي حضور در اين مجموعه ترغيب كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عليرضا علي‌احمدي ظهر امروز در جلسه روساي نواحي و مناطق سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي طي سخناني با تقدير و تشكر از استقبال پرشور و بي‌نظير مردم، مخصوصا فرهنگيان و دانش‌آموزان در سفر رياست جمهوري به استان، از فعاليت‌هاي انجام يافته در آموزش و پرورش استان به نيكي ياد كرد.
وزير آموزش و پرورش ادامه داد: بايد همه مديران و مسئولان ذي‌ربط در آموزش و پرورش براي رشد، توسعه و پيشرفت جامعه تلاش كنند تا ايران اسلامي گام‌هاي اساسي براي رسيدن به اهداف عاليه را به خوبي بردارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد برنقش و اهميت يادگيري و ياددهي قرآن در مدارس گفت: بايد تلاش شود تا آموزش قرآن در دوران ابتدايي به خوبي صورت گيرد و معلمان بايد قاري قرآن باشند و دانش‌آموزان را با فرهنگ قرآني آشنا كنيم.
احمدي گفت: تعليم، ايجاد بصيرت، تهذيب، اراده‌پروري، تربيت‌بدني، بهداشت، پژوهش، خلاقيت، نوآوري و كارآفريني از مهم‌ترين وظايف آموزش و پرورش است.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه در برنامه‌ريزي‌هاي آموزش و پرورش بايد آينده‌نگري خوبي داشته باشيم، افزود: بايد دانش‌آموزان را براي زندگي بهتر آماده كنيم، زيرا براي رسيدن به موفقيت و توسعه بايد برنامه‌ريزي را از دوران كودكي براي فرزندانمان انجام دهيم.
احمدي ادامه داد: بايد مهارت‌هاي لازم براي زندگي را به دانش‌آموزان ياد بدهيم و آنها را با مسائل روز آشنا كنيم.
وي همچنين اضافه كرد: در بخش فني و حرفه‌اي و كار و دانش متاسفانه كارهاي خوبي انجام نگرفته و بايد در اين زمينه تلاش‌هاي خوبي صورت گيرد.
وزير آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود با تاكيد بر اينكه بايد افراد متخصص و متعهد را جذب مجموعه آموزش و پرورش كنيم، گفت: بايد بتوانيم رتبه‌هاي اول كنكور را براي حضور در اين مجموعه ترغيب كنيم.
وي خاطر نشان كرد: همچنين بايد تلاش كنيم تا كارهاي مدارس توسط دانش‌آموزان انجام گيرد.
در اين مراسم همچنين،معاون پشتيباني سازمان آموزش و پرورش استان در سخناني گزارشي از عملكرد سازمان آموزش و پرورش را به اطلاع وزير آموزش و پرورش رساند.
محمدحسين جديري گفت: بيش از 81 درصد از جمعيت استان باسواد بوده و بيش از 665 هزار دانش‌آموز امسال در مدارس استان مشغول به تحصيل هستند كه نسبت به سال گذشته 28 هزار نفر كاهش داشتيم.
وي ادامه داد: طرح روستا مركزي از سال تحصيلي 85 ـ 84 در استان آذربايجان شرقي آغاز شده و هرساله تعداد زيادي از بازماندگان از تحصيل با اين برنامه زيرپوشش تحصيلي قرار مي‌گيرند و اين برنامه در 39 منطقه آموزش و پرورش استان اجرا مي‌شود و در سال گذشته 25 هزار دانش‌آموز از اين طريق از نعمت سوادآموزي بهره‌مند شدند.
جديري همچنين تاكيد كرد: در بحث قبولي كنكور نيز از رتبه 23 در سال 1385 به رتبه 14 در سال 1386 رسيديم و در سال 1387 توانستيم رتبه 11 را به دست آوريم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود همچنين گفت: امسال 18 مدال در المپيادهاي مختلف علمي توسط دانش‌آموزان استان آذربايجان شرقي به دست آورديم و مدال طلاي المپياد جهاني نجوم نصيب دانش‌آموز تبريزي شده است.
معاون پشتيباني سازمان آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود گفت: همه معلمان پايه‌هاي اول تا سوم ابتدايي تحت آموزش روش تدريس قرآن كريم قرار گرفتند.
وي همچنين تاكيد كرد: در سال‌هاي قبل 34 منطقه سازمان آموزش و پرورش استان زيرپوشش فني و حرفه‌اي و كار و دانش بودند كه خوشبختانه امسال همه مناطق و نواحي زيرپوشش قرار گرفتند.
جديري اضافه كرد: امسال 4 هزار فرهنگي بازنشسته شدند.
وي همچنيتن تاكيد كرد: در همه مدارس استان نماز جماعات برپا مي‌شود.
معاون پشتيباني سازمان آموزش و پرورش استان با اشاره به پروژه‌هاي انجام يافته گفت: 4 كانون فرهنگي احداث شده، هفت باب نيز در حال احداث است و شش اردوگاه فرهنگي و 100 سالن ورزشي نيز در مرحله احداث قرار دارد.
وي همچنين گفت: انسجام و وحدت در سازمان آموزش و پرورش به خوبي وجود دارد.
در اين مراسم همچنين تعدادي از مديران نواحي و مناطق سازمان آموزش و پرورش مسائل و مشكلات خود را با وزير آموزش و پرورش مطرح كردند.
انتهاي پيام/ش10
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن