تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي هشت ماه سال جاري؛ كشته‌شدگان تصادفات جاده‌اي در قزوين 5 درصد كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي هشت ماه سال جاري؛ كشته‌شدگان تصادفات جاده‌اي در قزوين 5 درصد كاهش يافت
خبرگزاري فارس: سرپرست پليس راه استان قزوين از كاهش 5/5 درصدي كشته‌شدگان تصادفات جاده‌اي اين استان در هشت ماه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سيد مظفر حسيني پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح ترافيكي زمستاني كه در پليس راه قزوين- زنجان برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوين داراي 6 هزار و 580 كيلومتر راه شامل 175 كيلومتر آزاد راه، 90 كيلومتر بزرگراه، 450 كيلومتر راه اصلي، 600 كيلومتر راه فرعي و 5 هزار كيلومتر راه روستايي است.
وي ادامه داد: قزوين پل ارتباطي 11 استان كشور است از اين‌رو روزانه 150 هزار دستگاه خودرو در راه‌هاي اين استان تردد مي‌كنند.
سرپرست پليس راه استان قزوين اضافه كرد: با توجه به اين ميزان تردد در راه‌هاي استان قزوين، پليس راه در طول سال طرح‌هاي مختلفي را اجرا مي‌كند تا ترافيك راه‌ها مورد نظارت و هدايت بيشتري قرار گيرد.
وي افزود: استان قزوين داراي گردنه‌هاي مختلفي نظير آوج، هجيب، قسطين‌لار و رازميان است كه در طول ايام زمستان در معرض وزش بادهاي سنگين است از اين‌رو پليس راه استان قزوين از 15 آذر تا 15 اسفند با بهره‌گيري از تجربيات و بسيج تمام پرسنل طرح زمستاني را اجرا مي‌كند.
حسيني توضيح داد: در اين طرح علاوه بر اعزام 40 تيم پليس به محورهاي مواصلاتي، در مجموعه 54 تيم نيز به صورت شبانه‌روزي در طول طرح به صورت هفته‌اي در گردنه‌هاي اين استان مستقر مي‌شوند تا با همكاري و مشاركت دستگاه‌هايي چون هلال احمر، راه و ترابري و غيره نسبت به برقراري انضباط و امنيت، بازگشايي محورها، جلوگيري از انسداد محورها و امداد رساني ايفاي نقش كنيم.
وي به عملكرد پليس راه استان در هشت ماهه سال جاري اشاره كرد و بيان داشت: در هشت ماهه سال جاري 4 هزار و 459 فقره تصادف در راه‌هاي اين استان رسيدگي و جمع‌آوري شده است.
سرپرست پليس راه استان قزوين اعلام كرد: در اين مدت 473 هزار و 761 برگ اعمال قانون معادل 58 ميليارد ريال براي رانندگان متخلف صادر شده است.
وي يادآور شد: در مدت مذكور 7 هزار و 577 نفر از رانندگان به دليل نداشتن گواهينامه مجاز به دادگاه معرفي شدند و همچنين 5 هزار و 600 دستگاه موتورسيكلت نيز به دليل رفتارهاي پرخطر توقيف شده است.
حسيني تصريح كرد: در هشت ماهه سال جاري تعداد كشته‌شدگان و مجروحان تصادفات جاده‌اي در استان قزوين به ترتيب 5/5 درصد و 6/17 درصد نسبت به مدت مشابه شال گذشته كاهش داشته است.
انتهاي پيام/ب20
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن