تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ترافيكي زمستاني پليس در قزوين آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طرح ترافيكي زمستاني پليس در قزوين آغاز شد
خبرگزاري فارس: طرح ترافيكي زمستاني پليس راه در استان قزوين آغاز شد.


به گزارش خبرگزار فارس از قزوين، مديركل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استانداري قزوين پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اين طرح كه در پليس راه قزوين- زنجان برگزار شد، اظهار داشت: طرح زمستاني هر سال در راستاي خدمت هر چه بيشتر به مردم اجرا مي‌شود تا مردم آسوده و با امنيت خاطر در مسيرهاي اين استان تردد كنند.
علي محمد آهني ادامه داد: در سال گذشته ما شاهد وضعيت اضطراري چند روزه‌اي در استان قزوين بوديم و اگر اين آمادگي، توانمندي و در كنارش حمايت‌هاي الهي نبود، كسي باور نمي‌كرد كه هزاران نفر مسافر بتوانند از آن حادثه سخت زمستاني نجات پيدا كنند.
وي اضافه كرد: ما در اين حادثه تنها دو تا سه نفر كشته داشتيم و با توجه به اينكه در چنين بحران‌هايي احتمال بروز حوادثي وجود دارد ولي ما توانستيم 15 هزار نفر مسافر را در مدت 24 ساعت در مساجد، حسينيه‌ها و غيره اسكان دهيم.
مديركل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استانداري قزوين افزود: البته اين همكاري و هماهنگي دستگاه‌ها بود كه موجب شد تا اين حادثه به خوبي به پايان برسد.
در ادامه معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامي استان قزوين بيان داشت: با اتحاد، باهم بودن مي‌توانيم اهداف نظام جمهوري اسلامي را كه گسترش چتر امنيتي نظام را به دنبال دارد محقق سازيم.
محمود مهاجر خاطر نشان ساخت: طرح ترافيكي زمستاني با همكاري نيروي انتظامي و دستگاهي‌هاي متولي امنيت در جمهوري اسلامي اجرا مي‌شود.
وي تصريح كرد: اين طرح نمونه‌اي از نظم و در كنار هم بودن است كه نتيجه آن رضايت مردم است كه اميدواريم بتوانيم با اجراي هر چه بهتر طرح زمستاني گامي مهم در راستاي خدمت به مردم برداريم.
در پايان اين مراسم رژه خودرويي پليس، هلال احمر، آتش‌نشاني، راه و ترابري و امداد خودرو اجرا شد.
انتهاي پيام/ب20
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن