تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تیم منتخب لالیگا


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در پایان هفته شانزدهم لالیگا و با وجود وقفه نسبتا طولانی تا بازی های هفته بعدی، Goal.com نگاهی می اندازد به بازیکنان حاضر در تیم منتخب 16 هفته ابتدایی، جایی که مطابق انتظار رئال مادرید و بارسلونا بیشترین سهم را در بین بازیکنان دارند ...





:: ایکر کاسیاس | رئال مادرید ::

هرچند ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید، از همتایش در بارسلونا که هفت بار دروازه اش باز شده، گل های بیشتری دریافت کرده اما در مقایسه با ویکتور والدز، همبازی اش در تیم ملی اسپانیا، به مراتب کار دشوارتری را پیش رو داشته است. زمانی که والدز در الکلاسیکوی اخیر اشتباه مرگ باری را انجام داد، در طرف مقابل کاسیاس با یک واکنش دیدنی جلوی گلزنی مسی را زمانی که بازی 1-0 به سود رئال بود گرفت. همچنین سیو استثنایی کاسیاس در بازی شنبه گذشته مقابل سویا در برابر شوت مانو دل مورال، کمک شایانی به حفظ برتری رئال در نیمه اول و در نهایت پیروزی 6-2 این تیم در خانه تیم آستریایی کرد. کاسیاس در لالیگا 6 بازی را بدون دریافت گل پشت سر گذاشته و 15 بار دروازه اش باز شده است، اما تاثیر وی در صدرنشینی رئال غیر قابل چشم پوشی است.






:: کارلس پویول | بارسلونا ::

خط دفاعی بارسلونا با حضور هافبک هایی نظیر ماسکرانو، بوسکتس و حتی تیاگو در مقاطعی از این فصل دچار تغییراتی شد، اما امنیت دفاعی این تیم در زمان حضور کاپیتان کارلس پویول تضمین بود. تنها شکست بارسلونا در لالیگا زمانی رخ داد که پویول در زمین حاضر نبود، اما ستاره تیم ملی اسپانیا در پیروزی 3-1 بارسلونا در ال کلاسیکو بازی کرد و نمایش درخشانی را از خود به اجرا گذاشت. در مجموع بارسا فقط هشت گل در لالیگا دریافت کرده و در بازی های خانگی حتی یک بار هم دروازه اش باز نشده است. پویول کلید اصلی این موفقیت دفاعی بارسلونا بوده و خواهد بود.

:: سرخیو بایستروس | لوانته ::

مدافع میانی کهنه کار لوانته، سرخیو بایستروس، در این فصل برای لوانته ی شگفتی ساز که هم اکنون در رده چهارم جدول جای گرفته به مانند یک نزول آسمانی است. در حالی که لوانته چند هفته ای هم در صدر جدول جای داشت. بایستروس 36 سال دارد که البته نمایش درخشان وی به هیچ وجه این مسأله را نشان نمی دهد. او ستون اصلی خط دفاع تیم والنسیایی بوده و در پیروزی های این تیم برابر رئال مادرید، ویارئال و سویا بازی های فوق العاده ای را از خود به اجرا گذاشته است، تا حدی که حتی زمزمه های دعوت او به تیم ملی هم به گوش می رسد.

:: آلوارو آربلوآ | رئال مادرید ::

در جناح راست خط دفاعی اسپانیا نیز آلوارو آربلوآی همیشه قابل اعتماد حضور دارد، کسی که به لطف مصدومیت ریکادو کاروالیو و انتقال راموس به مرکز خط دفاعی، فرصت مناسبی را برای حضور در سمت راست دفاع رئال مادرید به دست آورد. آربلوآ به خوبی از فرصت بدست آمده استفاده کرد و هم در دفاع و هم در کمک به فاز هجومی رئال مادرید موفق عمل کرد، و اکنون خوزه مورینیو در مورد وی می گوید: "او هیچ وقت بد بازی نمی کند ... ".





:: یوردی آلبا | والنسیا ::

یوردی آلبا بعد از نمایش های درخشان و متمادی در والنسیا، در نهایت به عنوان دفاع چپ به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد. بازیکنی که در کسب رتبه سوم والنسیا در شانزده هفته ابتدایی این فصل لالیگا نقش بسزایی داشته و تلاش می کند جایگاهش را برای حضور در یورو 2012 تضمین کند.

:: ژاوی هرناندز | بارسلونا ::
ژاوی هرناندزهمچنان برای بارسلونا مهم است، این هافبک 31 ساله در این فصل نیز بازی های درخشان خود را در قلب خط هافبک بارسلونا و با قدرت حفظ توپ بالایش به نمایش گذاشته است. ژاوی در این فصل پنج بار در لالیگا گلزنی کرده، یعنی دو گل بیشتر از تعداد گل هایش در کل فصل 10-2009 و 11-2010.

:: ژابی آلونسو | رئال مادرید ::

ژابی آلونسوشاید بزرگترین ستاره رئال مادرید نباشد اما می توان گفت هافبک تیم ملی اسپانیا مهم ترین بازیکن ترکیب تیم مورینیو است. کنترل جریان بازی با کیفیت فوق العاده ی ارسال پاس از سوی آلونسو، خط حمله تیم پایتخت نشین را برای رقبا بسیار ترسناک کرده است. ژابی در این فصل در بهترین فرم خود به سر می برد.






:: سسک فابرگاس | بارسلونا ::

بارسلونا با حضور سسک فابرگاس قدرتمند تر از گذشته شده است. بازیکنی که در دوازده بازی لالیگا، هشت بار گلزنی کرده و در دو دیدار حساس مقابل والنسیا و رئال مادرید جزء بازیکنان کلیدی بارسلونا بوده است. فابرگاس که عموما در پست بازیکن شماره نه کاذب بازی کرده، جایگاه های مختلفی را در ترکیب تیم کاتالانی در این فصل تجربه کرده است اما بازی در عمق خط حمله او را خطرناک تر از سایر پست ها نشان داده است. سسک بُعد جدیدی را به بازی بارسلونا بخشیده و به وضوح مهره ارزشمندی در ترکیب تیم گواردیولا بوده است.

:: آنخل دی ماریا | رئال مادرید ::

رئال مادرید هم اکنون با سه امتیاز اختلاف به عنوان صدرنشین جدول رده بندی لالیگا قرار دارد که بخش زیادی از این موفقیت را مدیون ستاره آرژانتینی اش، آنخل دی ماریا است. کسی که در حال ثبت رکورد فوق العاده ای در ارسال پاس گل در فصل 12-2011 است. دی ماریا در تنها چهارده بازی، سیزده پاس گل برای هم تیمی هایش مهیا کرده و چهار بار نیز خودش گلزنی کرده است. دی ماریا جزء غیر قابل چشم پوشی خط حمله فوق العاده سفیدپوشان است.




:: لیونل مسی | بارسلونا ::

در حالی که بارسلونا بخش غالب خط هافبک تیم منتخب را تشکیل داده، رئالی ها همین وضعیت را در خط حمله دارند. جایی که روبرتو سولدادو در حضور سایر ستارگان غایب بزرگ تیم منتخب محسوب می شود. سولدادو می توانست در مرکز خط حمله تیم منتخب باشد ولی در این پست لیونل مسی آرژانتینی حضور دارد که هفده گل در لالیگا به ثمر رسانده و هفت پاس گل را نیز برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. مسی همچون کاتالیزور ترکیب تیم پپ گواردیولا عمل می کند.

:: کریستیانو رونالدو | رئال مادرید ::

کریستیانو رونالدو که در فصل 11-2010 با به ثمر رساندن 40 گل، رکورد جدیدی را در لالیگا به نام خود ثبت کرد، در این فصل نیز توانسته 20 گل در 16 بازی وارد دروازه رقبا کند و 6 پاس گل نیز داده که نشان از بازی تیمی بیشتر او در این فصل می دهد. ستاره پرتغالی به خاطر نمایش ضعیفش در ال کلاسیکو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اما او همچنان ستاره بزرگ لالیگا محسوب می شود و اکنون در راه کسب یک پی چی چی یگر قرار دارد.





Goal.com









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن