تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813098183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مبارزه با تروريسم، محور مذاكرات ميدويديف در هند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مبارزه با تروريسم، محور مذاكرات ميدويديف در هند
خبرگزاري فارس: رئيس جمهوري روسيه نخستين رهبر خارجي است كه بعد از حادثه تروريستي در بمبئي، امروز به هند سفر مي‌كند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري «ريانووستي»، ديميتري ميدويديف، رئيس جمهوري روسيه امروز (پنج شنبه) براي انجام يك سفر رسمي عازم هند مي شود.
وي نخستين رهبر خارجي است كه بعد از حادثه تروريستي اخير در بمبئي به اين كشور سفر مي كند.
ميدويديف در مذاكرات خويش با مقامات بلند پايه هندي، به بررسي مسائل مربوط به توسعه همكاريهاي اقتصادي بين روسيه و هند با توجه به بحران مالي كنوني در جهان و نيز راههاي مقابله با تروريسم با توجه به حادثه تروريستي اخير در بمبئي مي پردازد. البته مسائل مهم بين المللي و مشاركت در عرصه انرژي و همكاريهاي انساني نيز مورد توجه قرار دارند.
به گفته سرگئي پريخودكا، معاون رئيس جمهوري روسيه، در مذاكرات سران دو كشور مسئله وقوع حادثه تاسف بار تروريستي اخير در بمبئي مورد توجه خاص قرار خواهد داشت و به همين دليل موضوع همكاريهاي گسترده در عرصه مبارزه با تروريسم و راههاي مقابله با اين پديده ، تماسهاي دوجانبه در اين زمينه و تلاش مشترك به همراه ساير كشورها براي فايق آمدن بر آن، اصلي ترين موضوع در دستور كار نشست رهبران روسيه و هند را تشكيل مي دهد.
معاون رئيس جمهوري روسيه خاطر نشان ساخت، مسكو همكاري نزديكي در اين زمينه با دهلي نو دارد.
به گفته وي، در صورت تمايل طرف هندي، روسيه آمادگي دارد تا كار آموزش كادر و فراهم سازي تجهيزات مضاعف براي مبارزه با تروريسم را بر عهده بگيرد.
پريخودكا افزود، مسئله مهم تطابق ديدگاههاي دو كشور در اين رابطه است. در روسيه معتقدند كه قطع فعاليت افراط گرايان و مبارزه با آنان در پاكستان در اين راستا بسيار اهميت دارد.
انتهاي پيام/و
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن