تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهمترين محورهاي خبري و تحليلي رسانه‌هاي روز پنجشنبه چين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهمترين محورهاي خبري و تحليلي رسانه‌هاي روز پنجشنبه چين
سياسي. خارجي. چين. ايران
پكن- برگزاري دور پنجم مذاكرات راهبردي اقتصادي چين و آمريكا در پكن و درخواست چين از سودان و چاد براي بهبود روابط از مهمترين عنوان‌هاي خبري و تحليلي رسانه‌هاي اين كشور است.

روزنامه چايناديلي نوشت : چين و آمريكا قرار است در مذاكرات راهبردي اقتصادي دو روزه خود درباره راههاي مقابله با بحران اقتصادي و مالي جهان گفت و گو كنند.

نشريه جوانان هم در گزارشي آورده است كه چين و كامبوج در خصوص تقويت تبادلات و گفت و گوها و افزايش همكاري‌هاي دوجانبه به توافق رسيده اند.

در خبر روزنامه جوانان پكن آمده است : چين از اسراييل دعوت كرده است به محاصره غزه پايان دهد . همچنين اين كشور از چاد و سودان هم خواسته است روابط دوجانبه را بهبود بخشند.

به گزارش خبرگزاري شين هوا ، مقام‌هاي چين خواستار پيشرفت صلح و ثبات در خاورميانه شده‌اند و وزير امور خارجه آمريكا نيز از پاكستان و هند خواسته است كه درباره حملات تروريستي بمبئي تبادل اطلاعات داشته باشند.

تلويزيون مركزي چين نيز در گزارشي آورده كه كره شمالي بار ديگر بر پايان دادن به سياست‌هاي خصمانه آمريكا و كره جنوبي عليه پيونگ يانگ تاكيد كرده است.

ساخت پالايشگاه پتروشيمي در مالزي توسط ايران و ابراز اطمينان آمريكا از بهبود امنيت توليدات غذايي چين از ديگر اخبار مهم رسانه‌هاي چين در روز پنجشنبه است.
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن