تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمدن: دولت بدون توجه به حاشيه‌‏سازي‌‏ها وظيفه خود را انجام مي‌‏دهد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: تمدن: دولت بدون توجه به حاشيه‌‏سازي‌‏ها وظيفه خود را انجام مي‌‏دهد
استاندار تهران گفت: دولت به هيچ وجه در مسايلي كه مربوط به مصلحت عمومي است، كوتاه نمي‌‏آيد و بدون توجه به حاشيه‌‏سازي‌‏ها وظيفه خود را انجام مي‌‏دهد.
فارس- مرتضي تمدن در حاشيه همايش غدير، نوآوري و شكوفايي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره طرح تحول اقتصادي گفت: اين طرح خدمت به اقتصاد خانوار و اصلاح ساختار اقتصادي كشور است و دولت بدون توجه به حاشيه‌‏سازي‌‏ها وظيفه خود را انجام مي‌‏دهد.
استاندار تهران درباره ارزيابي از اظهاراتي مبني بر اين ‌كه اجراي طرح تحول اقتصادي پيش از انتخابات رياست جمهوري شائبه تبليغات پيدا مي‌كند، گفت: تنها بحثي كه در دولت مطرح نيست، شائبه‌‏هاي مربوط به انتخابات رياست جمهوري است؛ دولت به هيچ وجه در مسايلي كه مربوط به مصلحت عمومي است، كوتاه نمي‌‏آيد و در مصلحت‌‏انديشي‌‏ها غير از اين توجه ندارد.
وي اظهار داشت: توجه دولت به كار بي‌‏امان است و از آن‌جا كه طرح تحول اقتصادي نيز در همين راستا است، رييس‏جمهور هم معتقد نيست كه هيچ مصلحتي بر مصلحت مردم ارجحيت دارد؛ بنابراين اين طرح را با قوت ادامه مي‌‏دهيم.
تمدن افزود: طرح تحول اقتصادي در راستاي خدمت به اقتصاد خانوار و اصلاح ساختار اقتصادي كشور است و دولت بدون توجه به اين حاشيه‌‏سازي‌‏ها وظيفه خود را انجام مي‌‏دهد.
استاندار تهران گفت: بايد اجازه دهيم مسايلي كه مربوط به فضاي عمومي مردم و اقتصاد كشور است، از اين شائبه‌‏ها به دور بماند و دولت در اين مسير مصمم است تا با كمك مجلس طرح تحول اقتصادي را اجرا كند و هيچ عاملي نمي‌‏تواند ما را از اين موضوع منصرف كند.
وي با رد شايعه احتمال جايگزيني‌اش به جاي معاون حقوقي وزارت كشور، گفت: شما اجازه دهيد امضاي استانداري ما خشك شود، سپس در اين زمينه اظهار نظر كنيم. تازه امكان توفيق خدمتگزاري به مردم در استان تهران را يافته‌‏ايم و اين شايعات را رد مي‌‏كنم.
تمدن درباره برخورد نيروي انتظامي با جوانان در سطح شهر تهران گفت: خوشبختانه نگاه نيروي انتظامي، نگاه فرهنگ‌مدارانه است بنابراين دراين خصوص جاي نگراني نيست.
استاندار تهران گفت: اگر حقوق شهروندي بي‌‏دليل مورد تجاوز قرار گيرد، راهكارهاي قانوني براي اعاده آن حقوق از دست رفته وجود دارد؛ نيروي انتظامي در زماني برخورد قانوني مي‌‏كند كه كار غيرقانوني و تجاوز به حقوق مردم صورت گرفته باشد و در هر كشوري براي دفع اين مزاحمت‌‏ها، راهكارهاي قانوني درنظر گرفته شده است.
وي درباره برخي شايعات مبني بر تغيير در سطح معاونان استانداري نيز گفت: استانداري كار خود را در فضايي آرام ادامه مي‌‏دهد و براساس ضوابط خود پيش مي‌‏رود، سعي كرديم استانداري را از حاشيه‌‏سازي‌‏ها، دور نگه داريم ؛ ارزش كار به اين است كه در خدمت مردم باشيم و فكر و برنامه‌‏هاي تيم استانداري يكپارچه معطوف به حل مشكلات مردم استان است.
تمدن از نگارش تشكر نامه‌‏اي از سوي معاون عمراني استانداري تهران ابراز بي‌اطلاعي كرد و درباره استعفاي مديركل روابط عمومي استانداري گفت: ايشان مدت‌‏هاست كه پيگير ادامه تحصيل خود هستند و فضاي كاري ايشان با ادامه تحصيل، ممكن است كه تغيير كند. اگر فردي بخواهد در فضاي كاري خود تبديل به احسن شود، ما مانع آن نمي‌‏شويم.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن