تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط مجتمع اردوگاهي هدايت؛ ولگردان و كارتن خواب‌هاي شيراز جمع‌آوري شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط مجتمع اردوگاهي هدايت؛ ولگردان و كارتن خواب‌هاي شيراز جمع‌آوري شدند
خبرگزاري فارس: طي يك ماه گذشته، 155 كارتن خواب و 123 ولگرد، معتاد، متكدي و فالگير، توسط مجتمع اردوگاهي هدايت از سطح خيابان‌هاي شيراز جمع‌آوري شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري شيراز، علاوه بر اين تعداد كارتن‌ خواب، در همين مدت، 58 نفر معتاد،30 متكدي،20 فالگير و 15 در راه مانده، ‌از كار افتاده و بيمار رواني توسط مجتمع اردوگاهي هدايت جمع‌آوري شده‌اند.
از كل معتادان جمع‌آوري شده، 22 نفر در رده سني 25 تا 40 و 31 نفر نيز در رده سني 40 تا 65 سال قرار دارند.
از مجموع 155 كارتن خواب جمع‌آوري شده نيز چهار نفر بين 15 تا 24 سال، 67 نفر بين 25 تا 40 سال، 79 نفر بين 41 تا 65 سال سن داشته و پنج نفر نيز از زنان 41 تا 65 سال بوده‌اند.
تعداد كودكان زير 14 سال جمع‌آوري شده در ماه گذشته 13نفر بوده است كه اين افراد در گروه ولگردان قرار گرفته‌اند و 11 نفر از آنها به مراكز نگهداري كودكان در سازمان بهزيستي استان و دو نفر به اداره اتباع بيگانه تحويل شدند.
همچنين از كل افراد جمع‌آوري شده در اين مدت تعداد 183 نفر از افراد جمع‌آوري شده به نيروي انتظامي معرفي، 55 نفر پس اخذ تعهد آزاد و بقيه به امور اتباع بيگانه يا شهرستان محل سكونت خود ارجاع داده شده‌اند.
تنها هشت نفر از اين افراد به دستگاه قضايي تحويل داده شده‌اند و مجتمع اردوگاهي هدايت با مسووليت شهرداري و زير نظر فرمانداري به منظور پاكسازي چهره شهر شيراز از آسيب‌هاي اجتماعي و رواني، اقدام به جمع‌آوري، شناسايي و تعيين وضعيت افراد بي‌سرپرست، گمشده، متواري، در راه مانده و موارد مشابه مي‌كند.
انتهاي پيام/ح30
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن