تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815640458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فارس از معاملات كارگزاران گزارش مي‌دهد: معامله 4/8 هزار ميليارد توماني 10 كارگزار بورس در هشت ماه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از معاملات كارگزاران گزارش مي‌دهد: معامله 4/8 هزار ميليارد توماني 10 كارگزار بورس در هشت ماه
خبرگزاري فارس: 69 درصد از معاملات 12 هزار ميليارد توماني بورس در هشت ماه سال را 10 شركت كارگزاري بانكي و خصوصي انجام دادند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، در حالي طي 8 ماه سال جاري و در عرض 161 روز كاري بالغ بر 4/39 ميليارد سهم عادي و حق تقدم به صورت خرد و بلوكي و در قالب سهام عدالت، رد ديون و جوايز صادراتي به ارزش 2/12 هزار ميليارد تومان جابه‌جا شده كه در اين ميان 10 شركت كارگزاري بانكي و خصوصي، 12/69 درصد از كل معاملات هشت ماهه بورس يعني بيش از 4/8 هزار ميليارد تومان را به خود اختصاص دادند.

* 10 كارگزار برتر بورس

براين اساس ، 10 شركت كارگزاري برتر بورس از لحاظ معاملات مربوط به سه گروه معامله خرد و بلوك و سهام عدالت مشخص شدند كه در صدر آن كارگزاري بانك ملت با توجه به معامله 8/2 ميليارد توماني سهام عدالت و با انجام 49/13 درصد از كل معاملات ايستاده است.
اما در صورت‌ كسر اين حجم از معاملات مربوط به سهام عدالت (كه خارج از زمان معاملات انجام شده ) كارگزاري بانك ملت در ميان 86 كارگزار بورس در رتبه 53 قرار مي‌گيرد.
كارگزاري كيميا سهم نيز در حالي 29/10 درصد از كل معاملات 2/12 هزار ميليارد توماني 8 ماهه بورس را انجام داده و در رتبه دوم ايستاده كه اين حجم از معاملات ناشي از جابه‌جايي انجام شده سهام توسط سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي است و كارگزاري كيميا سهم وابسته به اين شركت بزرگ شبه دولتي است.
بانك صادرات نيز با توجه به انجام چند معامله عمده از بلوك 51 درصدي سرمايه‌گذاري غدير به ارزش 923 ميليارد تومان با اختصاص 52/8 درصد از كل معاملات بورس در رتبه سوم ايستاد.
اين در حالي است كه بعد از اين سه شركت كارگزاري وابسته به بانك‌ها و شبه دولتي‌ها، كارگزاري خصوصي ارديبهشت ايرانيان قرار دارد كه با جابجايي بلوك‌هاي چادر ملو و گل گهر و... موفق به جابه‌جايي 06/8 درصد از ارزش معاملات شده و در جايگاه چهارم ايستاد.
كارگزاري آگاه نيز كه متولي معامله بلوك 5/30 درصدي فولاد خوزستان به ارزش 1364 ميليارد تومان است 67/6 درصد از كل معاملات 2/12 هزار ميليارد توماني را به خود اختصاص داد و در رتبه پنجم جا خوش كرد.
براساس اين گزارش، شركت‌هاي كارگزاري رضوي، سهم آشنا، حافظ ، آرمون بورس و بانك صنعت و معدن نيز با انجام معاملات 2/6 تا 59/2 درصدي كل معاملات در رده‌هاي ششم تا دهم كارگزاران برتر بورس در 8 ماه سال جاري قرار گرفتند.

*10 كارگزار كوچك

در برابر اين 10 شركت كارگزاري كه 12/69 درصد از كل معاملات بورس را به خود اختصاص داده اند شركت‌هاي كارگزاري عمران، گنجينه سهام، بدره سهام، سهام پويا، معين سهم ، برهان سهند، محك سهام صنايع، سهام گستران شرق، دنياي نوين و موحدان 10 شركت كارگزاري كوچك و شايد زيان ده بورس بودند كه فقط 3 دهم تا 8 دهم درصد اين كل معاملات را انجام دادند تا در رتبه‌هاي انتهايي قرار گيرند.
اين شركت‌هاي كارگزاري در رده‌هاي 86 تا 77 جا گرفته اند.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن