تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شگفتی های آی تی در سال 2012+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: چند روزی بیشتر به پایان سال 2011 میلادی و آغاز سال جدید میلادی نمانده است و کارشناسان صنایع مختلف از جمله آی تی در پایان هر سال بدنبال دستاوردهای تکنولوژیک و ابداعات ارائه شده در آن سال هستند.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، پیش بینی می شود که در سال 2012 میلادی جهش چشمگیری در بازار کامپیوتر و ابزار الکترونیک مانند موبایل رخ دهد که با امکانات بی نظیر خود همگان را غافلگیر خواهد کرد.

گوشی موبایل آیفون 5

علاقه مندان پرفروش ترین گوشی جهان یعنی گوشی های "آی فون" ساخت کمپانی اپل همیشه منتظر به بازار آمدن نسخه های جدیدتر این گوشی اند تا ببینند ای بار چه خلاقیت های منحصر به فردی در گوشی این کمپانی به کار رفته است.




استیو جابز به عنوان مدیر ارشد و فقید کمپانی اعلام کرده بود که آیفون 5 تا سال 2013 میلادی به بازار خواهد آمد اما ظاهرا کمپانی آپل پس از درگذشت جابز تصمیم گرفته تا آیفون پنج را در سال آینده میلادی یعنی 2012 به بازار عرضه کند.

هنوز مشخصات گوشی بعدی آیفون معلوم نیست و صحبت ها در حد شایعه است اما ظاهرا این گوشی از فناوری بسیار پرسرعت برای اتصال به اینترنت برخوردار خواهد بود و دارای صفحه کلید مجازی است که صفحه کلید را با نور روی میز کاری خواهند انداخت و ابعاد و وزن آن بسیار کمتر خواهد شد.

آندروید 2012، نسل جدید نرم افزار سیستم عامل موبایل




کمپانی گوگل قصد دارد با ارائه نسخه جدید و کارآمدی از سیستم عامل گوشی های موبایل به نام آندروید انقلابی در سیستم عامل های موبایل به پا کند. حرف و حدیث در باره این سیستم عامل فراوان است اما به نظر می رسد بسیاری از مشکلات نرم افزاری (موسوم به باگ) در نسخه های قبلی آندروید حذف شده باشد و از پیچیدگی بیش از اندازه آن نیز کاسته شده باشد. نسخه جدید نیز موسوم به Google Ice Cream Sandwich است.

ویندوز 8، نسل بعدی سیستم عامل ویندوز

تا دو ماه دیگر یعنی تا فوریه سال 2012 سیستم عامل جدید کمپانی مایکروسافت موسوم به ویندوز 8 به بازار خواهد آمد. در این سیستم عامل رابط کاربری بسیار بهتر شده و امنیت ان نیز در مقایسه با سیستم عامل ویندوز 7 بهینه تر شده است و سیستم عامل قادر است از حداکثر توان سخت افزارهای مختلف استفاده کند. این سیستم عامل هشتمین نسل از سیستم عامل های ویندوز می باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته اند.





از قابلیت های این سیستم عامل می توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس بی ۳ و بلوتوث ۳، پشتیبانی از پردازنده های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، محیط ظاهری لمسی، برجسته بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

Mark IIIدوربین کانون 5 دی

همچون دوربین 5 دی نسل قبلی (مارک 2) این دوربین نیز از وسعت و ظرایف دقیق عکسبرداری استفاده خواهد کرد تا رقیب مناسبی برای دوربین نیکون دی 800 باشد.




قرار بود این دوربین جدید زودتر از این ها به بازار بیاید اما وقوع سونامی و زمین لرزه در ژاپن تاریخ ارائه آن به بازار را تا سال 2012 به تعویق انداخت. احتمالا دوربین جدید با قیمت 2500 دلار به بازار معرفی خواهد شد.

آی پد 3




همگان در بازار تبلت ها منتظرند تا آی پد 3 کمپانی اپل با وضوح بیشتر نمایشگر به بازار بیاید. اگر شایعات جدی گرفته شود قرار است تا ماه مارس 2012 آی پد جدید با کاهش قیمت نسبت به آی پد 2 به دست مشتاقان صنعت آی تی برسد. این تبلت نیز قابلیت پخش صدا و تصویر به صورت کتاب، نشریه، فیلم، موسیقی ، بازی، و جست و جو در وب را دارد. خصوصیات اندازه و وزن آن بین یک تلفن هوشمند و یک لپ تاپ است.

کنسول بازی پلی استیشن ویتا

کمپانی سونی اعلام کرده نسل بعدی ابزار بازی های الکترونیک موسوم به پلی استیشن را در 22 فوریه به بازار ارائه خواهد کرد. صفحه لمسی و گرافیک بسیار بهتر از خصوصیت این پلی استیشن ها خواهد بود که قادر خواهند بود با اتصال پر سرعت به اینترنت در بازی های آنلاین نیز شرکت کند و قیمت آن حدود 299 دلار خواهد بود.




از ویژگی های این محصول٬ دو آنالوگ استیک٬ صفحه نمایشگر ۵ اینچی (۱۳۰ میلیمتری) اوال ای دی با قابلیت صفحه لمسی است. این کنسول دستی٬ امکاناتی چون بلوتوث٬ وای-فای و تری جی را نیز پشتیبانی می کند.

این کنسول دارای پردازشگر قدرتمند ۴ هسته ای ARM Cortex-A9 MPCore می باشد و به منظور رقابت با نینتندو سه دی اس عرضه خواهد شد.

کنسول بازی نینتندو وی یو

کنسول بازی خانگی نسل بعدی شرکت چند ملیتی نینتندو است که قرار است در اوائل سال 2012 میلادی به بازار عرضه شود. نینتندو تواسنت با ورود یخ بازار در صدر فروش بازی های کنسول قرار بگیرد و از پلی استیشن سونی و ایکس باکس مایکروسافت پیشی بگیرد و ظاهرا قصد دارد این رکورد را نیز در سال آینده میلادی ادامه دهد.




یک ویژگی مشخص این کنسول، کنترلر وایرلس آن، وی ریموت می باشد که می تواند به عنوان یک وسیله اشاره کننده دستی به کار رود و حرکات را در فضای سه بعدی تشخیص دهد. نسخه های قبلی این کمپانی تا به حال 100 میلیون عدد فروش داشته است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن