تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814945118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسن عباسي:كشور در حال گذر از بشرگرايي به خودگرايي است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حسن عباسي:كشور در حال گذر از بشرگرايي به خودگرايي است
رئيس بررسي هاي دكترين امنيت بدون مرز ايران گفت:‌غرب از مرحله خود محوري فرهنگي عبور كرده و وارد مرحله شيطان پرستي شده و كشورمان نيز از لحاظ فرهنگي در حال گذر از بشرگرايي به خودگرايي است .

به گزارش شبكه ايران، "حسن عباسي" كارشناس ارشد علوم استراتژيك در مراسم «سمفوني مردگان» كه در دانشگاه علوم پزشكي بابل برگزار شد، دوران كنوني را دوران انقلاب جنسي ناميد وافزود: "ايالات متحده آمريكا 35 ميليون وب سايت در بحث اخلاقيات بشر تدارك ديده كه نسل جوان را با يك انقلاب جنسي روبرو كرده است."

وي اظهار داشت: ارزش‌هاي زندگي ما مغفول مانده و نسل آينده و ارتباطي بنيادي‌شان با فرهنگ 1400 ساله‌مان در حال مخدوش شدن است.

عباسي تصريح كرد: هم اكنون در مقطع حساسي از زمان هستيم و بر اساس گزارش سازمان شانزده گانه اطلاعات آمريكا در گردنه تاريخي قرار داريم كه آينده نسل جوانمان را تحت تأثير قرار خواهد داد.

وي گفت: آشنايي نسل آينده با مباحث استراتژيك، آمادگي يك جامعه براي خيزهاي بلند است.

عباسي افزود: مشكلات گوناگون كه در غرب رخ داده جامعه ما را نيز فرا خواهد گرفت و ركودي كه غرب در آينده به آن دچار خواهد شد نويد خوبي براي دنيا نخواهد بود.

وي با بيان اين مطلب كه جامعه ما بايد مشكلاتي را كه در فساد آماري و سيستمي كشور رخ مي‌دهد از بين ببرد، افزود: جامعه ما نتوانسته از لذت عدالت و سعادت به طور كامل بهره‌مند شود و تنها اندكي از بوي اسلام پس از 30 سال از انقلاب به مشام كشورمان رسيده است.

عباسي در ادامه با اشاره به نظريه فوكوياما در خصوص پايان تاريخ، ليبراليسم را سيستم عاملي دانست كه در طي 70 سال موفق به شكست سير ايدئولوژي شد.

وي با بيان اين مطلب كه انتهاي سوسياليست و ماركسيسم در دولت چاوزو مورالس است اظهار كرد: سيستم عامل ماركسيسم و ليبراليسم براي اداره بشر، نابود و ويروسي شد و سبك زندگي آمريكايي نيز براي زندگي بشريت ناكارآمد و بي‌تأثير شد.

كارشناس ارشد علوم استراتژيك در ادامه به ساخت فيلم «لاست» از سوي غرب اشاره و افزود: جامعه ليبرالي در اين فيلم جزيره اي را به تصوير مي‌كشد كه راه فرار و برون رفت از آن وجود ندارد و بهشتي كه خداوند وعده داد را همان جزيره هاوايي كه در فيلمشان نمايش دادند، مي‌دانند .

وي در خصوص تفاوت مكتب سوسياليست با ليبراليست گفت: مكتب سوسياليست مقابل مكتب ليبراليست است و تنها توجهش به جمع‌گرايي است.

عباسي با بيان اين مطلب كه سرمايه علمي، علمي است كه ايمان را تقويت مي‌كند، افزود: زيربناي جامعه ما سرمايه مادي و بانك‌ها و پياده شدن انديشه مدرن است كه مانع پيشرفتمان شد و هر جا توسعه‌اي داشتيم پاي دين در ميان بوده است.

وي با اشاره به اينكه انسان داراي حركت در واقع هجرت مي‌كند و اين باعث متعالي شدن او مي‌شود، ادامه داد: كسي براي جامعه‌اش سرمايه محسوب مي‌شود كه به جاي سرمايه مادي، ايمان توليد كند.

عباسي تأكيد كرد: اگر نسل ما سالم است و فرزندان اين ملت خداجو هستند و حجب و حياء دارند، نتيجه لقمه حلال پدران و شيرپاك مادرانشان است و غير از آن اگر مشكلي در جامعه پديدار مي‌شود ثمره نظام اقتصادي ناسالم و نبود روح ديني حاكم بر آن است.

عباسي با بيان اين مطلب كه درخت روئيده شده در زمين اومانيسم، جامعه مدني است و در رأس آن ليبرال دموكراسي يا سوسيال دموكراسي قرار دارد افزود: ساز و كار تمدني در غرب در حال فروپاشي است و اين نشان از ناكارآمدي اين ساختار است.

وي با تأكيد بر اين مسئله كه جامعه ما بايد از مدني بودن دور و به جامعه هجري تبديل شود، گفت: جامعه هجري جامعه‌اي است كه مردم مؤمن به سوي خدا هجرت مي‌كنند و سبك زندگي شان متغير مي‌شود و ما در اين مسير غفلت مي كنيم اما نبايد اين ناكارآمدي‌ها را به نام اسلام بگذاريم.

عباسي با تأكيد بر از بين رفتن ارزش‌هايي كه غرب بر آن دست گذاشته افزود: جامعه مدني در غرب در حقيقت راه و روش زندگي آمريكايي است كه يك نوع دين زميني است و هر چه نفس مي خواهد بدون توجه به حقوق ديگران بايد انجام شود.

وي با ابراز تأسف از ريشه دوانيدن سبك زندگي آمريكايي در معماري ايراني گفت: سبك زندگي آمريكايي در عمده بناهاي ما و حتي آشپزخانه ها در مجهز كردن به سيستم و اوپن، نيز رخ نموده است .

وي در بخشي از سخنان خود در خصوص لباس و پوشش ايراني گفت: ايران به جز چادري كه سر بانوان است هيچ لباس ملي ندارد و حتي كت و شلوارهاي ما الگويي خارجي است .

كارشناس ارشد علوم استراتژيك با اشاره به تجزيه آمريكا به 54 ايالت در خصوص نظم و قانون در كشور گفت: نبود نظم و قانون در آمريكا باعث افزايش ناامني فاجعه آميز در اين كشور شده است .

وي همچنين با اشاره به 27 هزار كلاهك اتمي در جهان وجود دارد افزود: تنها 6 هزار كلاهك در آمريكا براي نابودي و فروپاشي چندين كره زمين كافي است .

عباسي در گزارش رسمي كه ليبراليسم در خصوص فساد در غرب و فرزنداني كه هويت مشخص ندارند گفت : 92 درصد فرزنداني كه در فرانسه متولد مي شوند مشخص نيست پدر و مادرهايشان چه كساني هستند .

عباسي گفت : غرب از مرحله خود محوري فرهنگي عبور كرده و وارد مرحله شيطان پرستي شده و كشورمان نيز از لحاظ فرهنگي در حال گذر از بشرگرايي به خودگرايي است .

وي با بيان اين مطلب كه فطرت مرحله گشودن و آغازين حيات انسان است و پرستش زيبايي و دشمن داشتن زشتي ها نيز از فطرت او ست گفت : كشور ما اين مسئله را ناديده گرفته و اگر سبك زندگي جامعه بر اساس اين فطرت نباشد همانند غرب خواهيم بود .

عباسي با بيان اين مطلب كه سنت الهي كتاب و شاكله بسيار دقيقي دارد در خصوص نسبت بين اصالت خدا و شيطان گفت : اين نسبت همانند اتوبان دو طرفه اي است كه حركت متفاوت دارد .

وي گفت : حدود 2600 رشته علمي در دنيا وجود دارد كه هيچ ارتباطي با فطرت و سرشت انسان نداشته و تنها با حالت مادي انسان ها ارتباط دارد .

عباسي با بيان اين مطلب كه دفاع مقدس توانسته در نوع پوشش زنان و مردان امروز سبك پوشش ايجاد نمايد اظهار كرد : كشورمان در يك سري از حوزه هاي تحقيقاتي براي ايجاد سبك و الگوي زندگي هيچ برنامه اي ندارد .

وي با اشاره به اينكه ايران برنامه اي براي سبك زندگي مردم ندارد اضافه كرد : ويروس تفرد در ميان نسل امروز گسترش يافته و آمار بالاي طلاق حاصل فرهنگ تفرد است .

عباسي گفت : هر اندازه كاهش تحمل خانواده ، همسر و اطرافيان در ما افزايش يابد به همان ميزان تحت تأثير سبك زندگي غلط آمريكايي قرار گرفته ايم .

وي با بيان اين مطلب كه تغيير سبك زندگي آمريكايي در ايران تنها با محورهاي روضه امكان پذير نيست به بي ارزش بودن ماديات از نگاه شهدا اشاره و خاطر نشان كرد : هيچ يك از شهدا در وصاياي خود در خصوص ماديات سخني در ميان نياوردند و اين نشان از بي اهميت بودن ماديات در نظرشان بود .

عباسي با بيان اين مطلب كه بايد سيستم عامل جديدي براي نابود سبك زندگي آمريكا در ايران و جامعه جهاني تدوين كرد افزود : اين طرح ريزي بايد به وسيله نسل امروز تدوين شود و با طرح ريزي منسجم مي توان اين تفكر تغيير سبك زندگي آمريكايي را به مدت 100 الي 150 سال در جهان نهادينه كرد .

وي در پايان گفت: ايران همانطور كه انرژي هسته اي را به دست آورده توليد سيستم عامل جديد را براي نسل جديد ، در جهت اداره جامعه و تا از بين بردن زندگي شيطاني آمريكا آغاز كرده است.

نظرات كاربران:
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن