تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازيكنان پرسپوليس زير باران تمرين كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بازيكنان پرسپوليس زير باران تمرين كردند
ورزش. توپي. فوتبال. فوتبال
بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از آنكه موفق به انجام تمرينات خود، راس ساعت مقرر در زمين چمن مصنوعي ورزشگاه راه آهن تهران نشده بودند ، دقايقي پيش به تمرينات خود در اين مكان پايان دادند.

پيش از ظهر امروز كه قرار بود تمرين پرسپوليس در زمين چمن اين ورزشگاه برگزار شود، به دليل حضور بازيكنان تيم راه آهن در اين مكان، با يك ساعت تاخير همراه شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تمرينات امروز پرسپوليس كه زير نظر افشين پيرواني انجام شد، ميزبان استاد اسدي يكي از ملي پوشان سابق تيم ملي فوتبال ايران بود.

تمرين بازيكنان سرخپوش پايتخت در حالي انجام شد كه سرماي هوا و بارش باران مانع از حضور ‪ ۱۰۰‬نفر از علاقمندان و هواداران اين تيم در ورزشگاه اكباتان تهران نشد.

عليرضا حقيقي و محمد علوي در حالي غايبين تمرين امروز تيم پرسپوليس محسوب مي‌شدند كه مهدي واعظي از امروز و به طور اختصاصي كار با توپ را زير نظر دكتر زرينه شروع كرد.

احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بانهاي تيم پرسپوليس نيز به طور جداگانه كياني و الياسي را تمرين داد.

تمرين امروز بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس با دويدن‌هاي نرم و كارهاي كششي آغاز شد و با انجام كارهاي تاكتيكي و سانتر روي دروازه از جناحين و انجام تاكتيك حمله و دفاع به پايان رسيد.

از نكات جالب توجه در تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس، گفت وگوي استاد اسدي بازيكن سالهاي گذشته تيم ملي فوتبال كشورمان با پيرواني و محمود خوردبين بود.

پيرواني ضمن خوشامدگويي به اسدي به او گفت كه بدون توجه به مباحث مطرح شده در برخي رسانه‌ها و حاشيه ها، مي‌تواني هر روز براي نظاره تمرينات اين تيم به ورزشگاه بيايي.

وي همچنين خطاب به اسدي گفت كه تو بازيكن تيم ملي فوتبال بودي و افتخار كشور محسوب مي‌شوي.

سرمربي تيم پرسپوليس همچنين از خبرنگاران كه در هواي سرد و باراني جهت پوشش تمرين اين تيم به ورزشگاه راه آهن آمده بودند تشكر و قدرداني كرد.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن