تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
نصب برچسب سوخت خودروها به تعويق افتاد
رئيس سازمان استاندارد در خصوص آخرين وضعيت نصب برچسب سوخت از سوي خودروسازان گفت: در حال حاضر و با صلاح ديد دولت اين امر فعلا به تعويق افتاده است. نظام الدين برزگري رئيس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران در گفت وگو با دانشجويان ايرانايسنا با اظهار اين مطلب خاطرنشان كرد: در حال حاضر استانداردهاي برچسب انرژي را با همكاري شركت بهينه سازي مصرف سوخت تدوين كرده ايم و اعتقاد داريم كه بايد اجرا شود. وي گفت: بر اساس اين معيار تدوين شده، مصارف خودروهاي كم مصرف از A تا D با رنگ سبز و از معيارهاي D تا G در محدوده پرمصرف و رنگ قرمز(معيار A تا G بين رنگ هاي سبز تا قرمز) قرار مي گيرد كه طي آن اگر خودرويي داراي مصرف سوخت در محدوده پايين تر از معيار G بوده مردود شناخته مي شود. او درباره دلايل عدم نصب برچسب سوخت از سوي خودروسازان گفت: مشكل ديگر بحث استاندارد بنزين است. در حال حاضر عدد اكتان بنزين 87 و اين در حالي است كه طبق معيارهاي اروپايي بايد اين عدد به 95 برسد.

برگزاري همزمان 3 نمايشگاه در جزيره كيش
همزمان با عيد سعيد غدير، چهارمين دوره نمايشگاه هاي بين المللي هتلداري، جهانگردي، صنعت گردشگري و تجهيزات وابسته و اولين نمايشگاه مجتمع هاي خدماتي، رفاهي، تجاري و مسكوني از 25 لغايت 28 آذر ماه جاري به مدت چهار روز و به همت سازمان منطقه آزاد كيش برگزار مي شود. به گزارش موج، مريم شفيعي رئيس ستاد برگزاري نمايشگاه هاي مذكور با بيان مطلب فوق اظهار داشت: امسال در اين نمايشگاه ها بيش از 200 شركت داخلي و خارجي از كشورهاي هندوستان-تركيه-تايلند-اندونزي - ايتاليا-دانمارك-جمهوري چك-آلمان-فرانسه-كانادا-ژاپن-چين-برزيل-سوئيس-سنگاپور-اطريش به صورت مستقل يا در قالب نمايندگي در فضايي به وسعت 21000 متر مربع آخرين دستاوردهاي خود را در يك رقابت سالم در معرض ديد عموم قرار خواهند داد.وي در ادامه از حضور عالي ترين مقامات سازمان ها، نهادهاي دولتي و... در نمايشگاه خبر داد و تصريح كرد: امسال علاوه بر نمايندگان كشورهاي خارجي، پذيراي حضور جمع كثيري از مسئولين، مديران ارشد، فعالان صنعت جهانگردي، هتلداري و... خواهد بود.

بهاي سيم كارت در سراشيبي قيمت
نرخ خريد و فروش سيم كارت دائمي با كد 0912 همراه اول در مقايسه با ماه گذشته بطور نسبي 10 تا 30 هزار تومان دچار كاهش قيمت شد و از سويي بهاي سيم كارت اعتباري دولتي در بازار تا حدودي افزايش قيمت داشت. به گزارش فارس به نقل از فعالان بازار سيم كارت، در بازارديروز بهاي سيم كارت صفر در برخي از كدها بين 10 تا 30 هزار تومان كاهش يافته است. سيم كارت صفر با كد دو تا هشت به ترتيب 550، 450، 350، 350، 320، 310، 280 خريداري و حدود 570، 460، 360، 365، 330، 320، 290 هزار تومان به فروش مي رسد. سيم كارت كار كرده كد دو تا هشت به ترتيب 380، 310، 250، 255، 230، 230، 220 خريداري و به ترتيب 400، 330، 260، 265، 240، 235، 230 هزار تومان به فروش مي رسد. بهاي سيم كارت صفر اعتباري تاليا، ايرانسل و 919 به ترتيب 45، 10 و 40 هزار تومان است.

رنا در خدمات پس از فروش رتبه اول را كسب كرد
رامين سارنگ مديرعامل شركت خدمات فني رنا اعلام كرد: رنا بالاترين رتبه خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين را در سطح كشور به خود اختصاص داد. به گزارش روابط عمومي خدمات فني رنا رامين سارنگ افزود: اين شركت با دارا بودن 57 نمايندگي در سطح كشور به ارائه خدمات مي پردازد و براي چندمين سال متوالي به اين عنوان نائل آمده است. شايان ذكر است شركت خدمات فني رنا ارائه كننده خدمات پس از فروش شركت سايپا ديزل است و در بازرسي هاي دوره ا انجام شده توسط شركت بازرسي و كيفيت استاندارد ايران، عنوان بالاترين رتبه خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين در بين شركت هاي ارائه كننده اين خدمات در سطح كشور را به خود اختصاص داد.

جزئيات ذخيره سازي كالاهاي اساسي براي سال 88
معاون وزير بازرگاني ضمن تشريح جزئيات برنامه ذخيره سازي كالاهاي اساسي براي سال 88 اعلام كرد: هم اكنون كشور از وضعيت مطلوبي در ذخيره سازي كالاهاي اساسي برخودار است. مجيد پارسانيا در گفتگو با مهر درباره ذخيره سازي كالاهاي اساسي براي سال 88 گفت: شركت بازرگاني دولتي ايران ذخيره سازي كالاهاي اساسي براي سال 88 را طبق مصوبه دولت انجام مي دهد.معاون وزير بازرگاني افزود: هم اكنون ذخيره سازي كالاهايي كه تعهد دولتي بر روي خريد و نگهداري آنها براي سال آتي وجود دارد، شروع شده و بخشي از خريد اين كالاها به اتمام رسيده و مابقي نيز بالاي 80 درصد پيشرفت داشته است، به اين معنا كه ظرف ماههاي باقيمانده از سال جاري خريدها نهايي خواهد شد.وي تصريح كرد: كالاهاي تحت تعهد ما به طور مشخص برنج تنظيم بازار و براي مصارف خاص و نيز روغن خام است كه مورد نياز كشور مي باشد. البته مفهوم خريد به معناي واردات نيست چراكه ممكن است كالايي خريداري شود ولي دوره حمل آن طولاني تر باشد تا سيلوهاي كشور و انبارها به يك باره درگير نشوند.

ماموريت جديد 3 عضو كابينه در بخش مسكن
با پيشنهاد رئيس جمهور و موافقت هيئت دولت كارگروه ويژه سه نفره پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهور، شمس الدين حسيني وزير امور اقتصادي و دارايي و محمود بهمني رئيس كل بانك مركزي براي پرداخت تسهيلات مسكن به برخي اقشار جامعه ( مجوزهاي خاص) تشكيل شد. به گزارش مهر، هيئت وزيران بنا به پيشنهاد رئيس جمهور و به استناد اصل 127 قانون اساسي تصويب كرد: كارگروهي متشكل از پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهور (رئيس)، شمس الدين حسيني وزير امور اقتصادي و دارايي و محمود بهمني رئيس كل بانك مركزي به عنوان نمايندگان ويژه رئيس جمهور براي پرداخت تسهيلات مسكن به برخي اقشار جامعه (مجوزهاي خاص) تشكيل شود.براساس اين مصوبه هيئت وزيران، ميزان تسهيلات و شرايط اعطاي تسهيلات توسط كارگروه ياد شده تعيين خواهد شد.

افزايش 50 درصدي توليد گوشي تلفن همراه داخلي
مديرعامل شركت نيمه هادي عماد از افزايش 50 درصدي توليد گوشي تلفن همراه در اين بخش خبر داد و گفت: توليد انواع گوشي تلفن همراه داخلي درسال جاري به 100 هزار دستگاه مي رسد. "حميدرضا منجي"در گفت و گو با برنا، اظهارداشت: توليد گوشي تلفن همراه از 50 هزار دستگاه در سال گذشته به 100 هزار دستگاه در سال جاري مي رسد. مديرعامل شركت نيمه هادي عماد با اشاره به همكاري اين شركت با برند هيوندا افزود: تاكنون جواب مثبتي از سوي 5 برند معتبر گوشي تلفن همراه براي توليد در ايران داده نشده است. وي اظهارداشت: مقرر شده است در صورت موافقت برندهاي معتبر جهان به طور مستقيم يك توليد در كشور با تقسيم مدل ها بين شركت هاي مختلف صورت گيرد.

كاهش30 درصدي قيمت خانه با اجراي طرح مسكن مهر
وزير تعاون گفت: با اجراي طرح مسكن مهر، قيمت مسكن30 درصد كاهش يافته است و افراد مي توانند به اندازه سرمايه خود در واحدهاي مسكوني سرمايه گذاري كنند. محمد عباسي در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: دولت نهم به دليل توجه مردم به امر مسكن در صدد است تا به كساني كه توانمندي لازم را براي ساخت مسكن ندارند، تسهيلات بانكي اعطا كند و اجراي طرح مسكن مهر در اين راستاست. وي به اعطاي وام 14ميليون توماني ساخت و يك ميليون تومان وام آماده سازي زمين به اعضاي تعاوني هاي مسكن مهر گفت: در حال حاضر برنامه اي براي گسترش تسهيلات وجود ندارد و دولت درصدد است تا مردم با مشاركت خود و همكاري دولت صاحب مسكن شوند. عباسي با بيان اينكه با اجراي طرح مسكن مهر قيمت مسكن در كل كشور بيش از 30 درصد كاهش يافته است، افزود: افراد علاوه بر مسائل مهندسي، سازه و نما مي توانند به اندازه منابع و سرمايه خود در واحدهاي مسكوني سرمايه گذاري كنند.

رو نمايي ازجديد ترين يو تي ام سايبروم
كمپاني سايبروم دومين سمينار نمايندگيهاي خود را به همت فناوران اطلاعات شمالغرب در تبريز برگزار كرد.در اين سمينار كه با هدف معرفي محصولات جديد اين كمپاني و اشاعه فرهنگ كاربرد درگاههاي امنيتي برگزار شده بود جديدترين دستگاه يو تي ام سايبروم رونمايي شد.، كومارسورندر-مديرمنطقه خاورميانه سايبروم به ارائه اهداف اين كمپاني به منظور ارائه بهترين راه حلهاي امنيتي به كاربران پرداخت و از ويژگيهاي محصولات سايبروم سخن گفت.سورندر به يكي از مشخصات ويژه محصولات سايبروم اشاره كرد و گفت: يكي از وجوه تمايز سايبروم با ديگر محصولات مشابه، شناسه محور بودن آن ها است. در ادامه سورندر كومار به معرفي 4 دستگاه جديد اين كمپاني پرداخت و افزود: سايبروم در نظر دارد تمام سطوح كاربران را پوشش دهد، به اين معنا كه محصولات متنوعي را به منظور استفاده سازمانها در ابعاد مختلف و تعداد دسترسيهاي متفاوت طراحي مي كند.

خودروي ويژه معلولين به بازار مي آيد
قائم مقام پار س خودرو اعلام كرد: خودروي ويژه معلولين به زودي به بازار عرضه خواهد شد.به گزارش ايلنا، گرم چي در مراسم رونمايي "فيس ليفت" جديد خودروي تندر90 گفت: با اضافه كردن آپشن هاي مختلف بر روي خودرو مورد نظر هم اكنون خودرو ويژه معلولين در حال توليد است و به زودي به بازار عرضه خواهد شد.وي در ادامه درباره توليد تندر 90 گازسوز نيز اظهارداشت: كارهاي اين خودرو تمام شده و به زودي با مجوز رنو فرانسه و ورود قطعه نهايتا تا 3 ماه آينده تندر 90 گازسوز را به بازار عرضه خواهيم كرد.گرم چي تصريح كرد: مدت ها دنبال اين بوديم كه تندر 90 توليدي ما با تندر 90 ايران خودرو فرق داشته باشد كه اين امر محقق شد.قائم مقام پارس خودرو اظهارداشت: الان در بحث طراحي هستيم و هنوز مهندسي نشده است و پس از مهندسي نهايتا تا پايان 6 ماهه اول سال 88 عرضه خواهد شد.گرم چي گفت: با راه اندازي سايت توليد تندر 90 در پارس خودرو از سال 85 و توليد رسمي آن در سال 86 تاكنون همواره به افزايش سطح كيفي توجه ويژه اي داشته ايم.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن