تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوانان ايراني بايد الگوي مبارزه با ايدز باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جوانان ايراني بايد الگوي مبارزه با ايدز باشند
داوود رشيدي هنرمند سينما، تئاتر و تلويزيون كشور خواستار الگو بودن جوانان ايران در مبارزه با بيماري ايدز، شد.


به گزارش ايرنا، اين هنرمند عصر امروز در مراسم به صدا در آوردن زنگ هشدار ايدز در مدرسه پسرانه شهيد محمدي قشم، گفت: شما دانش آموزان، آينده سازان ايران اسلامي هستيد و كشور به وجود مردان قوي و سالم براي پيشرفت در امور مختلف، نيازمند است.
داوود رشيدي، با اشاره به خطر مهلك بيماري ايدز، گفت: سلامت از مهمترين نعمات الهي است و همه ما وظيفه داريم از نعمت سلامتي خود و جامعه محافظت كنيم كه توجه به مسايل بهداشتي و توصيه هاي ديني در اين مسير، حايز اهميت است.
امام جمعه قشم نيز در اين مراسم، ضمن تقدير از داوود رشيدي بعنوان يكي از هنرمندان متعهد كشور، گفت: با هنر هنرمندان متعهد مي توان خطرات بيماري ايدز را براي توجه همه مردم بويژه جوانان، به نمايش درآورد.
حجت الاسلام والمسلمن عباس رمضاني پور افزود: توجه به توصيه هاي بزرگان دين بعنوان يك اصل مهم، انسان ها را در مقابل همه خطرات مصون مي دارد و جهت دوري از آلودگي ايدز، رعايت بهداشت و دوري از گناه از موضوعات مهمي است كه بايد به آن توجه شود.
دكتر مهدي فكوري مدير شبكه بهداشت شهرستان قشم نيز در اين مراسم، گفت: با استفاده از تمام امكانات، جهت ارتقاي سطح آگاهي آحاد مختلف جامعه به ويژه نسل جوان كشور، آنان را نسبت به خطرات گسترش ايدز و راههاي مراقبت و پيشگيري و كنترل اين بيماري، آگاه خواهيم كرد.
وي، گفت: بيمار يابي و شناسايي موارد آلوده و تحت كنترل گرفتن آن، از مهمترين راههاي كنترل بيماري ايدز، مي باشد و توجه به توصيه هاي ارايه شده از سوي آحاد مردم، جامعه را به سمت سلامت رهنمون مي سازد.
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان قشم، مهمترين راه انتقال بيماري ايدز در كشور را در حال حاضر از طريق استفاده سرنگ آلوده بين معتادان، برشمرد و تاكيد كرد: ممكن است در آينده اي نزديك با موج سوم گسترش ايدز كه عمدتا از طريق تماس جنسي ناسالم صورت مي گيرد، مواجه شويم.
داوود رشيدي، همچنين در بازديد از مسابقه نقاشي روي پارچه دانشجويان دانشگاه پيام نور شهرستان قشم، دانشجويان را به رعايت بهداشت و حفظ سلامتي ترغيب كرد.
برنامه هاي ويژه هفته ايدز در شهرستان قشم با حضور داوود رشيدي هنرمند ارزنده سينما، تئاتر و تلويزيون كشور و ديگر ميهمانان گروه پيام آوران سلامت، برگزار خواهد شد.
11 تا 17 آذر ماه هفته مبارزه با بيماري ايدز مي باشد.
ك/2 1387/675 شماره 996 ساعت 18:47 تمام
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن