تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگروه ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري استان مركزي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارگروه ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري استان مركزي برگزار شد
فرهنگي. كارگروه. ميراث فرهنگي
كارگروه ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان مركزي روز دوشنبه در محل استانداري برگزار شد.

رييس سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان مركزي در اين جلسه گفت: ‪۱۰‬روستاي هدف گردشگري در استان تصويب شده كه اين سازمان در صدد افزايش آنها است.

محمد حسيني افزود: روستاي واشقان از توابع شهرستان آشتيان به دليل شرايط خاص و هنرمندان برجسته و قدمت تاريخي به عنوان روستاي هدف گردشگري مصوب شده است.

وي گفت: همچنين منطقه زلف آباد در مسير فراهان نيز به دليل پايبندي به آيين‌هاي سنتي به عنوان يكي ديگر از روستاهاي هدف استان معرفي شده است.

وي افزود: طرحها سفره خانه سنتي نيلوفر آبي با حجم سرمايه‌گذاري ‪۱۰‬ ميليارد ريال ،مجتمع تفريحي و ورزشي فدك گيتي با سرمايه‌گذاري ‪۳۴‬ميليارد ريال و مجتمع گردشگري دليجان با سرمايه‌گذاري ‪۱۳‬ميليارد ريال و مجتمع اقامتي تفريحي تابان محلات نيز با سرمايه‌گذاري ‪۸۸‬ميليارد ريال در اين جلسه مصوب شد.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان مركزي نيز در اين جلسه گفت: نمايشگاههاي صنايع دستي با هدف معرفي و احياي و اشاعه هنرهاي دستي و هنرمندان و رشته‌هاي فعال و نيمه فعال در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

اسم كاظمي افزود: در حال حاضر ‪۷۰‬ميليون تومان براي طرح مطالعاتي بازارچه هاي صنايع دستي در ‪ ۱۰‬شهرستان استان براي معرفي هنرمندان صنايع دستي اختصاص يافته است.

وي گفت: در استان پنج هزار هنرمند صنايع دستي وجود دارد كه بخش عمده اي از آنان در كارگاههاي خانگي مشغول فعاليت هستند و كه تشكيل بازارچه‌هاي صنايع دستي از جمله برنامه‌هاي اين سازمان براي معرفي و اشاعه و احياي صنايع و مكاني براي عرصه محصولات آنان است.

ارايه گزارش ششمين نمايشگاه سراسري صنايع دستي استان، تشكيل ستاد سفرهاي استان با رويكرد نوروز ‪ ،۸۸‬بررسي موضوع آزادسازي حريم رودخانه فصلي اراك ، آبگيري رودخانه و ايجاد فضاي سبز تفرجگاهي و احداث مسير پياده روي و برررسي طرحهاي متقاضيات احداث تاسيسات گردشگري از جمله دستور كار اين جلسه بود.ك/‪۲‬
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن