تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815219449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهلت ارسال آثار به جشنواره هدهد تا بيست وپنجم آذرماه اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهلت ارسال آثار به جشنواره "هدهد" تا بيست وپنجم آذرماه اعلام شد
حوزه هنري استان گلستان مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر در مطبوعات با عنوان "هد هد" را تا بيست و پنجم آذرماه سال جاري اعلام كرد.


رييس حوزه هنري استان گلستان روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين جشنواره در بخش هاي مقاله، سرمقاله و ياداشت (درزمينه هنر)، عكس، گزارش خبري، توصيفي يا تحليلي، گفت و گو، خبر و فعال ترين نشريه درعرصه هنر گلستان برگزار مي شود.
"محمدرضا خاكپور" بابيان اينكه جشنواره هد هد روز پنجم دي ماه امسال در مجمتع فرهنگي سينمايي بهمن گرگان برگزار مي شود، افزود: علاقه مندان به شركت در جشنواره بايد يك نسخه از اثر خود را به همراه فرم تكميل شده به آدرس دبيرخانه جشنواره درگرگان ارسال كنند.
به گفته وي، آثاري در مسابقه شركت داده مي شود كه در فاصله زماني اول فروردين ماه 85 تا بيست وپنجم ماه جاري در يكي از نشريات استاني يا سراسري، يا خبرگزاري هاي داراي مجوز درج شده باشد.
خاكپور ادامه داد: اصل يا تصوير صفحات منتشر شده با مشخصات نشريه بايد مربوط باشد و آثار ارسالي از نشريات بايستي به تاييد مديرمسوول نشريه و خبرگزاري و تاييد رييس آن رسيده باشد.
وي افزود: هر متقاضي مي تواند حداكثر در دو رشته شركت نموده و در هر رشته حداكثر سه اثر ارسال نمايد و الصاق فرم تكميل شده شركت در جشنواره بايد به صورت مجزا روي هر اثر باشد.
رييس حوزه هنري گلستان گفت: در صورتي كه اثر به نام، فاقد امضا و يا داراي نام مستعار بوده يا تصوير صفحات نشريه به جاي اصل ارسال شود، لازم است كه مشخصات صاحب اثر به تاييد رسمي مدير مسوول نشريه مذكور رسيده باشد.
خاكپور اظهار داشت: شركت كنندگان در موضوع عكس لازم است علاوه بر ارسال نسخه چاپ شده در نشريه، اصل اثر را نيز ارسال كنند.
وي افزود: همچنين در صورتي كه يك موضوع به طور مشترك و گروهي تهيه شده باشد هيات داوران، گروه توليدكننده را به عنوان برنده اعلام خواهد كرد.
وي تاكيد كرد كه آثار دريافتي عودت داده نمي شود و دبيرخانه مجاز به انتشار آن خواهد بود.
به گفته وي به نفرات برتر هر بخش جشنواره، تنديس جشنواره، لوح تقدير و يك ربع سكه بهار آزادي اهدا خواهد شد.
علاقه مندان براي شركت در جشنواره هنر در مطبوعات استان گلستان بايد آثار خود را به نشاني گرگان، خيابان اول لشكر، فردوسي نهم، حوزه هنري استان گلستان، دبيرخانه جشنواره هدهد ارسال و يا با شماره هاي 2236466 و 2239410 تماس بگيرند.
ك/3 601/579/508 شماره 846 ساعت 17:02 تمام
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن