تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري رسمي از طرح آپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهره برداري رسمي از طرح آپا
طرح آپا ( آگاهي رساني، پشتيباني و امداد حوادث رايانه اي) امروز به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرنگار شبكه خبر، طرح آگاهي رساني ، پشتيباني و
امداد در زمينه اختلالات فضاهاي رايانه اي (آپا) در مركز تحقيقات مخابرات ايران و با حضور سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گشايش يافت.

اين طرح به منظور ارتقاي دانش فني و توسعه دانش مديريت حوادث امنيتي رايانه اي در كشور و با همكاري دنشگاه هاي صنعتي شريف ، صنعتي امير كبير ، تربيت مدرس ، فردوسي مشهد ، صنعتي اصفهان ، امام حسين و يزد اجرا مي شود.

در طرح آپا ، خدمات مرتبط با شناسايي تهديدات رايانه اي، رصد و كشف آسيب پذيري هاي موجود در انواع فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي و كمك به سازمان ها در هنگام بروز حوادث رايانه اي ارائه مي شود.

كاربران اينترنتي در صورت بروز برخي مشكلات اينترنتي در حوزه كاري خود ، مي توانند آن را به مراكز آپا اعلام كنند تا امداد متناسب با آن به كاربران ارائه شود.

مركز تحقيقات مخابرات ايران ، قرار است در آينده آپاهاي جديدي را در حوزه هاي مختلف ، از جمله حوزه هاي تلفن همراه و شبكه هاي نسل جديد تعريف كند.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن