تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806721454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمار عجیب : هرساعت 1871 تجاوز به عنف


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در هر دقيقه 1/3 زن آمريكايي مورد تجاوز واقع مي.شود. تمام اين تجاوزات، تجاوز به عنف است و با اين حساب در هر ساعت 78 زن، در هر روز 1871 زن و در هر سال 638هزار زن مورد تجاوز قرار مي.گيرند.




در هر دقيقه 1/3زن آمريكايي مورد تجاوز واقع مي.شود. تمام اين تجاوزات، تجاوز به عنف است و با اين حساب در هر ساعت 78زن، در هر روز 1871زن و در هر سال 638هزار زن مورد تجاوز قرار مي.گيرند.

تجاوز به 1/3 زن در هر دقيقه، تجاوز به 2/8ميليون مرد در طول زندگي آنان و تجاوز به 422 هزار زنداني در سال، تنها مواردی از نتایج بستر فرهنگی..ای است که ایالات متحده برای شهروندانش ایجاد کرده است.

در حالی که دولت آمریکا همواره دولت.های مخالف خود را به ترویج خشونت علیه زنان در کشورهایشان متهم می.کند اما گزارش.های موسسات مردم.نهاد آمریکایی نشان می.دهد که این اتفاق، در حجم بسیار بیشتری در ایالات متحده رخ می.دهد و سیاست.های فرهنگی دولت، به این موضوع دامن می.زند.

یکی از بدترین موارد خشونت علیه زنان، موضوع تجاوز جنسی و فساد اخلاقي حاكم بر اين روابط در ايالات متحده آمريكاست که آمار بالای آن، برخي موسسات خصوصي و مردم.نهاد آمريكايي را به تحقيق و پژوهش در اين حوزه واداشته است.

بر اساس گزارش.هاي آماري تعدادي از معتبرترين موسسات مزبور تهيه شده و بديهي است تفاوت.هايي در آمارهاي موسسات مختلف به چشم مي.خورد كه ناشي از تفاوت جامعه آماري و شيوه تحقيق است اما متوسط آمارها سرانجام از فاجعه.اي حكايت دارند كه در ابعاد گسترده.ای در جامعه آمريكا در حال رخ دادن است و متاسفانه به جزیي از فرهنگ آمريكايي تبديل شده است.

* موسسه rainn: متجاوزان جنسی حتی یک روز هم به زندان نمی.افتند

rainn، مخفف "شبكه ملي بررسی تجاوز، آزار و زناي با محارم" است. اين موسسه در گزارش. آماري قابل توجه خود فاش ساخت که 44درصد از قربانیانی (عمدتاً زنان) كه در آمريكا مورد تجاوز قرار مي.گيرند، كمتر از18 سال سن داشته و 80درصد از آنان سن.شان كمتر از 30سال است.

سالانه 213 هزار نفر در آمريكا قرباني تجاوز جنسي مي.شوند. در سال 2007 اين آمار به 248300 تن رسيد. اين آمار ظاهراً اعم از مردان و زنان قرباني تجاوز جنسي است اما بديهي است كه تعداد زنان به مراتب بيشتر از مردان است.

قريب به 60درصد از تجاوزات جنسي هرگز به پليس گزارش نمي.شوند و از هر16 متجاوز، 15 نفر حتي يك روز زندان هم به.خاطر اين جرم تحمل نمي.كنند.

در واقع دولت آمریکا با ایجاد حاشیه امن برای متجاوزان، خیال آن.ها را از تحت تعقیب قرار گرفتن و مجازات شدن در صورت ارتکاب این جرایم راحت کرده است.

Rainn در يكي ديگر از صفحات خود تصريح كرده كه طي 13 سال گذشته، چهار ميليون و دويست. هزار نفر در آمريكا قرباني تجاوز جنسي واقع شده.اند.

* بردگي جنسي در آمريكا

بردگي جنسي از پديده.هاي شدیداً ناهنجاری است كه از گذشته وجود داشته و امروزه نيز شكل مدرن به خود گرفته است. در اين پديده، زن يا مرد به بردگي گرفته شده، توسط افراد متعدد و بالاخص ارباب خود مورد آزار جنسي قرار مي.گيرد كه عموماً در این وقایع، صدمات زیادی را متحمل می.شوند. كتك زدن، آويزان كردن از اعضاي بدن، شلاق زدن، تجاوز دست.جمعي و ...

از مواردي است كه اربابان که عموماً افراد دارای بیماری.های روانی- جنسی هستند بر سر قربانیان خود می.آورند؛ چرا که روابط جنسی آزاد به قدری در برابر آن.ها قرار گرفته که روابط عادی جنسی، این افراد را ارضاء نمی.کند و برای دستیابی به هدف خود، از راه.های سادیسم.گونه وارد می.شوند.

دولت آمریکا حتی در برابر سايت.هاي پورنوي فراواني که دست به تبليغ اين پديده نفرت.انگيز مي.زنند، کاملاً با تساهل و در راستای احترام به آزادی بیان برخورد می.کند! چرا که می.داند مخاطب این تصاویر و فیلم.ها، افکار عمومی کشورهای جهان سومی و کشورهای مبتنی بر اصول دینی نیز هستند و از این طریق، آن.ها هم می.توانند در این معضل فرهنگی شریک شوند.

سالانه حدود 20 هزار نفر براي بردگي به آمريكا قاچاق مي.شوند. اين افراد كه با وعده كار يا تحصيل به آمريكا آورده مي.شوند، هر يك به قيمتي بين 10 هزار تا 300 هزار دلار به فروش مي.رسند. اين جدا از كساني است كه با مليت آمريكايي به بردگي گرفته مي.شوند و آمار درستي از آنها در دست نيست.

اين پديده كثيف به حدي در كشورهاي غربي و توابع فرهنگي آنها رايج شده است كه با جستجوي عبارت مربوط به این پدیده شوم در موتور جستجوي گوگل، قريب به 45 ميليون صفحه اينترنتي يافت مي.شود!

منبع: جهان نیوز






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن