تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812858542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي: داور اشتباه پنالتي گرفت تساوي با تراكتورسازي كار آساني نبود تماشاگران تبريزي مي.توانند در دنيا نمونه باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم راه آهن در نشست خبري پس از بازي گفت: تيم تراکتورسازي تيم بزرگي است و تساوي در خانه آن کار چندان آساني نيست.

به گزارش ايسنا، علي دايي با اشاره به تساوي کشيده شدن بازي در دقايق واپسين نيمه دوم وتبديل 3 امتياز راه آهن به يك امتياز گفت: از بدشانسي ما است که در دقايق پاياني گل خورديم و بردمان به تساوي تبديل شد، ولي تلاش خواهيم کرد که با رفع ضعفهايمان به وضعمان در جدول سامان دهيم.

او در ادامه خطاب به تماشاگران تبريزي اظهار کرد: تماشاگران تبريزي مي توانند به نمونه.ترين تماشاگران دنيا تبديل شوند وبه خاطر آذري بودن خودم احترام خاصي به مردم تبريز قائل هستم ولي کساني که کارهاي خوبي در جايگاه ها انجام نمي دهند حتما از هوادارن تبريزي نيستند.

سرمربي تيم راه آهن با ابراز ناراحتي خود از پنالتي گرفته شده براي تيم حريف توسط داور، بيان کرد: آن پنالتي بي خود گرفته شد، به نظر من اصلا آن حرکت پنالتي نبود وداور اشتباهي در سوت دميد.

او در پايان با اشاره به جوان بودن تيم راه اهن از نظر ميانگين سني گفت: من به تيم وبازيکنان جوانم اعتقاد دارم وبر اين باور هستم که اين بازيکنان آينده فوتبال ايران را مي سازند.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن