تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بازديد سرزده رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان اعلام شد؛پروژه بزرگراه امام خميني (ره)، پيشرفته ترين پروژه عمراني كشور در زمينه حمل و نقل است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: در بازديد سرزده رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان اعلام شد؛پروژه بزرگراه امام خميني (ره)، پيشرفته ترين پروژه عمراني كشور در زمينه حمل و نقل است
خبرگزاري موج - رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان از مراحل مختلف عمليات اجرايي پروژه عمراني پل روگذر بزرگراه امام خميني (ره) اصفهان بازديد كرد.
به گزارش موج از اصفهان، مهندس عباس حاج رسولي ها در اين بازديد سرزده، از پل روگذر بزرگراه امام خميني (ره) به عنوان پيشرفته ترين پروژه عمراني كشور در زمينه حمل و نقل و يك طرح منحصر به فرد عمران شهري ياد كرد و گفت: اعضاي شوراي اسلامي شهرهاي ديگر در بازديدهاي جداگانه ضمن اظهار شگفتي از سرعت، كيفيت و هماهنگي موجود د اجراي اين پروژه، خواستار انتقال تجربيات ارزشمند مديران عمراني كلان شهر اصفهان به نقاط مختلف كشور شده اند.
وي روند اجراي پروژه را قابل قبول دانست و اظهار اميدواري كرد: با بهره برداري از فازهاي اول و دوم پل روگذر بزرگراه امام خميني(ره) تا پايان سال جاري شاهد وجود ترافيكي روان و ايمن بوده و بار ترافيكي سنگين آن به طور چشم گيري كاهش يابد.
رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان همچنين پيش بيني ارائه سرويس حمل و نقل عمومي در بخش هم سطح خيابان مزبور را از نقاط مثبت اين پروژه ارزيابي كرد و گفت: از ويژگي هاي بارز و منحصر به فرد اين بزرگراه دو طبقه، امكان ايجاد خطوط ويژه حمل و نقل عمومي نظير اتوبوس پر سرعت و تراموا در زير پل روگذر است كه از وسط دو باند طبقه همكف بزرگراه گذر مي كند.
مدير اين پروژه نيز در گزارشي اعلام كرد: با بهره برداري از پل روگذر بزرگراه امام خميني(ره) به طول بيش از 5 كيلومتر حلقه هاي ترافيكي سوم و چهارم شهر اصفهان به يكديگر متصل مي شود.
مهندس منصور درويشي ميزان پيشرفت فيزيكي اين پروژه را 70 درصد اعلام كرد و گفت: با اجراي اين طرح، محل عبور خودروها به دو طبقه تقسيم مي شود كه در طبقه اول يا همكف خيابان امكان دسترسي محلي به معابر و خيابان هاي اطراف فراهم شده و طبقه دوم كه هم اكنون در مراحل اجرايي قرار دارد و با 70 درصد پيشرفت فيزيكي همراه است، ترافيك عبوري و مسير پرسرعت اين محور را ساماندهي مي كند.
وي افزود: فار نخست پروژه يك هزار و 923 متر و محل آن از تقاطع شريف(رهنان) تا تقاطع امام رضا(ع) و فاز دوم به طول يك هزار و 192 متر و از تقاطع شريف تا پارك قلسمتان اجرا مي شود.
به گفته درويشي فاز سوم اين پروژه به طول حدود يك هزار و 600 متر حدفاصل تقاطع امام رضا(ع) تا تقاطع بهارستان در مرحله انعقاد قرارداد است و در آينده اي نزديك عملياتي خواهد شد.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن