تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهمترين عناوين و محورهاي خبري رسانه هاي چين در روز دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهمترين عناوين و محورهاي خبري رسانه هاي چين در روز دوشنبه
پكن- هشدار " هو جين تائو " رييس جمهور چين مبني بر چالش هاي پيش روي رشد اقتصادي اين كشور و درخواست پكن از پاكستان و هند براي تقويت همكاري ها از مهمترين اخبار رسانه هاي چين در روز دوشنبه است.


روزنامه مردم ارگان حزب كمونيست چين نوشت : وزير خارجه چين در گفت و گوي تلفني با همتاي پاكستاني خود خواستار تقويت همكاري هاي اسلام آباد و دهلي نو شده است.
اين نشريه همچنين مي نويسد : دولت آمريكا بار ديگر اعلام كرده است با تمام توان از هند براي مبارزه با تروريسم حمايت مي كند.
روزنامه جوانان پكن نوشت : رييس جمهور پاكستان از هند دعوت كرده است پس از حملات تروريستي بمبئي خويشتنداري نشان دهد .
بنا به نوشته اين نشريه وزير كشور و مشاور امنيت ملي هند به دليل حملات تروريستي اخير در اين كشور از مقام هايشان استعفا كرده اند.
روزنامه چاينا ديلي در گزارشي آورده كه چين بار ديگر با اتهامات اتحاديه اروپا در باره حقوق بشر به دليل اعدام جاسوس چيني در هفته گذشته مخالفت كرده است.
تلويزيون مركزي چين و خبرگزاري شين هوا نيز گزارش كردند در 9 ماه سال جاري ميلادي بيشتر از 44 هزار نفر به شمار مبتلايان به ايدز در چين افزوده شده و بيش از شش هزار نفر نيز در اين مدت جانشان را از دست داده اند.
معرفي هيلاري كلينتون به عنوان وزير خارجه آمريكا ، نظارت آژانس بين المللي انرژي اتمي بر امنيت نيروگاه برق هسته اي بوشهر ، برگزاري رزمايش نيروي دريايي ايران در ماه دسامبر و تهديد تظاهر كنندگان تايلندي مبني بر بستن بنادر اين كشور از مهمترين عناوين خبري رسانه هاي چين در روز دوشنبه است.
آساق/275/2100**1513
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن