تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815442705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داودي: دشمنان ناگزير شدند ايران هسته اي را بپذيرند


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: داودي: دشمنان ناگزير شدند ايران هسته اي را بپذيرند
معاون اول رييس جمهور با اشاره به تلاش هاي بدخواهان براي جلوگيري از هسته اي شدن ايران، گفت: بدخواهان ملت و دولت ايران تلاش زيادي كردند تا مانع دسترسي ايران به دانش و فناوي صلح آميز انرژي هسته اي شوند ، اما به لطف خدا ناگزير شدند ايران هسته اي را بپذيرند.
ايرنا- "پرويز داودي" روز يكشنبه در جشن طلايه داران عرصه صنعت، با اشاره به بحران مالي در غرب تصريح كرد: فروپاشي شوروي و غرور و تكبر ناشي از آن، چنان اين ديوانه (بوش) را سرمست كرد كه به گرداب افغانستان و عراق افتاد و كشتي آنها به گل نشست.
وي خاطرنشان كرد: آنها با روحيه فرعوني خود، چشم بر روي حقايق بستند و ما امروز شاهد هستيم كه آمريكا در مساله خاورميانه، افغانستان و عراق ناكام مانده است و به خاطر وجود اشغالگران معضل بزرگي در عراق و افغانستان شاهد هستيم.
معاون اول رييس جمهور اظهار داشت: امروز بحران فلسطين و جنايت هايي كه در غزه صورت مي گيرد نشانه ناكارآمدي آشكار آمريكا در حل بحران منطقه خاورميانه است.
داودي در ادامه سخنان خود اظهار داشت: آمريكا بعد از گذشت دو دهه از زمان جنگ سرد خيال مي كرد كه حريف ديرينه خود يعني شوروي را مغلوب كرده است اما امروز متوجه شده است كه روسيه اي قدتمندتر از گذشته در برابر او قرار گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: همچنين ما امروز شاهديم كه كشور چين، در مسايل اقتصادي گوي سبقت را از آمريكا ربوده است و اين كشور به خاطر خوي استكباري و روحيه چپاولگري اش در همه بخش ها و عرصه ها در حال فروپاشي و اضمحلال است.
معاون اول رييس جمهور ادامه داد: امروز خوشبختانه انقلاب اسلامي كه دشمن ديرينه فكري، نظري، ماهوي و ذاتي شيطان بزرگ است روز به روز با اقتدار در عرصه خاورميانه، منطقه و جهان ظاهر مي شود.
به گفته وي اكنون ايران به قدرت برتر منطقه اي تبديل شده و به اميد خدا به زودي قدرت برتر جهان نيز خواهد شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران در عرصه دانش و فناوري صلح آميز هسته اي تصريح كرد: در زماني كه ما توانايي راه اندازي 20 دستگاه سانتريفيوژ را داشتيم آنها مدام ما را به انجام حمله نظامي تهديد مي كردند. اكنون كه بيش از 5 هزار دستگاه سانتريفيوژ ما فعال است، آنها مجبورند كه ايران هسته اي را بپذيرند.
وي با اشاره به تاثيرگذاري بالاي جمهوري اسلامي در معادلات منطقه اي خاطرنشان كرد: امروز آنها نمي توانند هيچ تصميمي بدون حضور ايران در مسايل خاورميانه از جمله در خصوص بحران عراق و افغانستان بگيرند.
داودي اظهار داشت: امروز تفكر جمهوري اسلامي در منطقه و آمريكاي لاتين و بسياري از كشورهاي ديگر گسترش يافته و اين نشان از اقتدار و قدرت ملت ايران است كه با اتكا به خداوند و اهل بيت به دست آمده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، با تقدير از خدمات ارزنده فعالان بخش صنعت تصريح كرد: در چشم انداز جمهوري اسلامي بهبود كار و توليد بر مبناي دانايي و نگاه كردن به نيروهاي كار با دانش روز دنيا جزء سياست ها و برنامه هاي اصلي دولت است.
معاون اول رييس جمهور، با اشاره به مشكلات و موانع موجود در بخش صنعت كشور اظهار داشت: مشكلات و موانع اصلي شناسايي شده و يكي از مهمترين مسايل آن كه مربوط به اعتبارات بانكي و سرمايه در گردش در يك كميته خاص مورد ارزيابي قرار گرفته است و اميدواريم با رفع اين موانع، شاهد توسعه و رشد در بخش توليد و صنعت كشور باشيم.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن