تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815745758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميثاقيان؛ ركورددار ضرب و شتم در ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ميثاقيان؛ ركورددار ضرب و شتم در ليگ برتر
تمام نزديكان ميثاقيان بر اين اصل اتفاق نظر دارند كه اكبر ميثاقيان به شدت حساس و عصبانى است و همين امر باعث مى‌شود او به سرعت از كوره در برود و به كارهاى عجيب و غريب روى بياورد.

به نوشته سرمايه، ماجراى درگيرى‌هاى فيزيكي اكبر ميثاقيان با بازيكنانش به امروز و ديروز بر نمي‌گردد بلكه نخستين درگيري او با شاگردانش به سال‌هاى بسيار دور بر مى‌گردد، اولين درگيرى اوبا آقاى گل ابومسلم به سه سال قبل از شروع ليگ حرفه‌اى بر مى‌گردد و آخرين درگيرى او با مهدي دغاغله بازيكن تيم استقلال اهواز است كه مطمئنا نمونه‌هاى جديدى از اين نوع درگيرى‌ها در آينده روى خواهد داد كه در اين‌باره بعدها خواهيد شنيد.

عبدالجليل گل چشمه
آنهايى كه كمى پا به سن گذاشته به حساب مى‌آيند در ذهن خود نام اين بازيكن را به ياد دارند، او يكى از پديده‌هاى فوتبال ايران در سال‌هاى گذشته بود كه موفق شد در ابومسلمى كه هدايت آن برعهده اكبر ميثاقيان بود، به عنوان آقاى گل مسابقات ليگ آزادگان شناخته شود و نامش در تاريخچه رقابت‌هاى جام آزادگان به ثبت برسد. او نخستين قربانى اكبر بود؛ او پيش از اين كه آقاى گلى‌اش مسجل شود در يكى از بازى‌هاى حساس ابومسلم به دستورات فنى سرمربى بى‌توجهى مى‌كند تا ميثاقيان مجبور شود براى ارشاد وى از پس گردنى و مشت استفاده كند.

عليرضا واحدى نيكبخت
اگر به آرشيو مطبوعات ظرف چند سال اخير نيم نگاهى بيندازيد، مى‌بينيد كه هر بار ميثاقيان و نيكبخت با هم رو‌به‌رو شدند اين ملاقات به جنجال كشيده شده است. ريشه اين درگيرى‌ها به سال‌هاى دور كه عليرضا واحدى نيكبخت در تيم جوانان ابومسلم توپ مى‌زده برمى‌گردد. او كه به واسطه سفارش مرحوم محمد اعظم جواز ورود به تمرينات تيم بزرگسالان را پيدا كرده بود در نخستين جلسه تمرين با استقبال گرم ميثاقيان رو به رو مى‌شود تا آخرين روز زندگى‌اش ميثاقيان را نبخشد. اكبر ميثاقيان كه آن روزها خيلى به ظاهر بازيكنان ايراد مى‌گرفته به خاطر موهاى بلند نيكبخت به شدت از او انتقاد مى‌كند و براى ارشاد هر چه بيشتر نيكبخت او را يك پس گردنى ميهمان مى‌كند تا نيكبخت هميشه عليه او باشد.

ميثم بائو
بازيكن تكنيكى سال‌هاى دور شموشك نوشهر نيز در رديف قربانيان اكبر ميثاقيان قرار دارد. او كه يكى از كشفيات ميثاقيان در فوتبال ايران به شمار مى‌رود در يكى از بازى‌هاى شموشك نوشهر در ليگ يك به عنوان بازيكن تعويضى وارد ميدان مى‌شود، اما عملكرد نامناسب بائو باعث مى‌شود ميثاقيان وى را پس از سه دقيقه از زمين بيرون بكشد و با يك سيلى جانانه وى را به سوى نيمكت راهنمايى كند. هر چند كه بعدها بائو اين سيلى را چوب استاد قلمداد كرد، اما هواداران شموشك ميثاقيان را به دليل اين حركت هرگز نبخشيدند.

محمدرضا خلعتبرى
همان بازيكنى كه در بازى ابومسلم - پرسپوليس چهار سال قبل چهار نفر را در يك صحنه دريبل زد چند هفته قبل از آن بازى در رختكن آنچنان مورد نوازش سرمربى مهربانش قرار گرفته بود كه نزديكان تيم مى‌گفتند او به علت آن سيلى و مشت مجبور شد در بازى مقابل پرسپوليس چهار نفر را با هم دريبل بزند. ماجراى تنبيه او به اعتراضش به زمان تعويض بر مى‌گردد، خلعتبرى كه به شدت از تعويض ناراحت بود بطرى آب را به سمت نيمكت و ميثاقيان پرتاب كرد تا در بين دو نيمه مورد تنبيه بدنى قرار گيرد.

فرزاد حاتمى
اين اتفاق به دليل زيركى عادل فردوسى پور كاملا علنى شد، او كه نتوانسته بود در بازى راه‌آهن - پرسپوليس نظر مثبت سرمربى را به خوبى اجرا كند پس از خروج از زمين آنچنان مورد تنبيه بدنى قرار گفت كه كارشناسان فوتبال اين حركت را به شدت تقبيح كردند. ميثاقيان كه اين حركت را يك موضوع خانوادگى دانست در ابتدا لگدى محكم به پاى حاتمى و ضربه‌اي با كف دست به سر بازيكن تعويضى اش كوبيد تا بقيه نيمكت نشينان حساب كار خود را بكنند.

نامجو مطلق - مظلومى
براى ميثاقيان بازيكن يا مربى فرقى ندارد، هر كسى كه حرف گوش نكند بايد به شيوه ميثاقيان ارشاد شود. او كه مظلومى و نامجو مطلق را هووى كارى خود فرض مى كرد در بازى دوستانه مس - ابومسلم قبل از شروع ليگ در زمين دانشگاه تهران جنجالى را به پا كرد كه مديران ابومسلم مجبور شدند براى در امان ماندن بازيكنانشان از صدمات جسمى قيد همكارى با او را بزنند. ميثاقيان در حين اين ديدار تداركاتى از اختلاف دو بازيكن بر سر تصاحب توپ سوء‌استفاده كرد تا تلافى اختلاف فصل قبل با مظلومى و نامجو مطلق را در آورد.

ناصر شكرون
اكبر ميثاقيان از شرايط كارى در اهواز زياد راضى نيست، اما براى اين كه از بورس خبرى نيفتد مجبور است بازيكنانش را به شدت تمرين دهد تا نتايج خوبى كسب كنند. نوع تمرينات ميثاقيان به مذاق برخى بازيكنان خوش نمى‌آيد به همين دليل اعتراض‌هايى پنهانى در لابه‌لاى زمان تمرين شنيده مى‌شود. يكى از بازيكنان معترض ناصر شكرون بازيكن عراقى استقلال بوده كه اين موضوع زياد به مذاق اكبر آقا خوش نمى‌آيد. ميثاقيان كه دلش نمى‌خواهد در تيمش حاشيه وجود داشته باشد سعى مى‌كند بازيكن عراقى را ارشاد كند، اما شكرون ارشاد ميثاقيان را به شكل خودش پاسخ مى‌دهد تا كار به يقه‌گيرى در تمرين استقلال اهواز كشيده شود و يك كتك كارى ديگر در كارنامه اكبر اوتى اضافه شود.

مهدي دغاغله
بازيكنان استقلال اهواز به شدت زير فشارحملات پي در پي تيم پرسپوليس بودند؛ اكبر ميثاقيان كه خطر اخراج را به شدت بالاي سر خود احساس مي‌كند، ‌نمي‌تواند درك كند كه بازيكنانش توان رويارويي با ستاره‌هاي پرسپوليس را ندارند از اين رو فريادهاي سرسام آور بسياري بر سر بازيكنانش مي‌كشد، در يك صحنه ميثاقيان دوباره از كوره در مي‌رود و براي اين كه جو را به سود خود برگرداند يك سيلي جانانه به گوش مهدي دغاغله مي‌زند تا شايد از بازيكنانش زهره چشم بگيرد، اما با اين سيلي هم كار درست نمي‌شود و استقلال اهواز و ميثاقيان دوباره بازنده مي‌شوند.

به عقيده شما نفر بعدى كه مورد ارشاد ميثاقيان قرار مى‌گيرد كيست؟ اين پيش بينى اصلا دور از ذهن نيست كه نفر بعدى پسر شما يا برادر فوتباليست من باشد، مطمئنا خانواده بازيكنانى كه تا امروز قربانى ضرب و شتم اكبر ميثاقيان قرار گرفتند هم تصور نمى‌كردند روزى فرزندشان، برادرشان يا همسرشان از اكبر ميثاقيان كتك بخورد. حالا براى اينكه در امان باشيد سعى كنيد هيچ وقت نزديكانتان شاگرد ميثاقيان نشود.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن