تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815530128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاتوزيان:دولت فورا اساسنامه شركت ملي نفت را به مجلس ارائه كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كاتوزيان:دولت فورا اساسنامه شركت ملي نفت را به مجلس ارائه كند
رئيس كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي ضمن هشدار به دولت براي ارائه فوري اساسنامه شركت ملي نفت به مجلس، گفت: اگر تاخيرهاي پيايي دولت براي ارائه اين اساسنامه ادامه يابد، در اين باره طرح ارائه خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد رضا كاتوزيان امروز در حاشيه سيزدهمين همايش بين المللي نفت و گاز در تهران در جمع خبرنگاران با بيان اينكه زمان دولت براي ارائه اساسنامه آخر خرداد ماه امسال در نظر گرفته شده بود، گفت: به دليل تاخيرات مكرر دولت در ارائه اساسنامه، مجلس تصميم گرفت مستقيما اين موضوع را پيگيري كند.

به گفته كاتوزيان، در حال حاضر دو نفر از اعضاي كميسيون انرژي مسئول شده اند تا اساسنامه را پيگيري كنند و نتيجه اين كار هم اكنون در كميسيون انرژي و كميسيون اجتماعي در حال بررسي است تا به صورت يك طرح در مجلس مطرح شود.

نماينده تهران در خانه ملت تاكيد كرد: در صورتي كه تا زمان آماده شدن اين طرح، دولت اساسنامه را به مجلس ارائه دهد آن را به عنوان يك لايحه مي پذيريم اما در غير اين صورت، مجلس طرح خود را ارائه خواهد داد.

كسري بودجه واردات بنزين

وي همچنين در خصوص بحثهاي اخير درباره كسري بودجه واردات بنزين توضيح داد: تامين هزينه هاي دولت از محلهاي مشخص در بودجه انجام مي شود و در مورد بنزين و گازوئيل نيز مبلغ بودجه مشخص شده است.

كاتوزيان افزود: اگر دولت به بودجه بيشتري براي واردات بنزين و گازوئيل نياز دارد بايد از مجلس مصوبه بگيرد.

وي با بيان اينكه مجلس دغدغه دولت را درك مي كند، خاطر نشان كرد: ما هم معتقديم نبايد در تامين سوخت كشور مشكلي به وجود آيد اما راهكارهاي قانوني اين امر مشخص شده است و دولت بايد از اين طريق اقدام و در چارچوب قانوني عمل كند.

نماينده تهران با تكذيب برخي شايعات در خصوص كافي بودن بودجه بنزين، توضيح داد: دولت قطعا با كسري بودجه روبرو شده است.

به گفته كاتوزيان، طرح تحول اقتصادي دولت كه لايحه آن به مجلس آمده و همچنين بررسي بودجه مورد نياز براي واردات بنزين دو مسئله اي است كه بايد به صورت روشن بررسي شود، ضمن اينكه با توجه به اينكه نياز است بخشي از جامعه از بنزين يارانه اي استفاده كنند روند سهميه بندي به شكل كنوني ادامه خواهد يافت.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن