تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هزار تن كنسانتره يارانه اي بين دامداران شهرستان آبيك توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هزار تن كنسانتره يارانه اي بين دامداران شهرستان آبيك توزيع شد
مدير جهاد كشاورزي شهرستان آبيك گفت: در شش ماهه اول سال جاري بيش از يك هزارتن كنسانتره يارانه دار بين دامداران اين شهرستان توزيع شده است.


مهندس"حسن نصيري" روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: همچنين طي اين مدت يازده ميليون ليتر گازوييل بين دامداران اين شهرستان توزيع شده و پيش بيني مي شود اين ميزان در نيم سال دوم به چهل ميليون ليتر افزايش يابد.
وي به طرح آمارگيري از زنبورستانهاي اين شهرستان اشاره و اظهار كرد: در اجراي اين طرح دو هزار 638 كلني كندوي زنبور عسل با ميزان توليد يك هزار و 835 كيلوگرم عسل شناسايي شد.
نصيري اضافه كرد: جمعيت كندوها و توليد عسل در اين شهرستان به دليل خشكسالي و سرمازدگي نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش داشته است.
مدير جهادكشاورزي شهرستان آبيك در ادامه از كاشت بذر در مزرعه تحقيقي - ترويجي به منظور بررسي و مقايسه لاين هاي 5-82-CB و10-79-CB با شاهد 2-74-CB در سطح يك هكتار از اراضي كشاورزي اين شهرستان با مشاركت واحد ترويج و زراعت اين مديريت خبر داد.
مهندس نصيري افزود: اين مزرعه دراراضي كشاورزي روستاي قشلاق و با رعايت اصول فني و ترويجي با هدف بررسي لاين هاي جديدي جو در مقايسه با رقم رايج 2-74-CB و معرفي ارقام به كشاورزان اجرا شده است.
ك/3 7390/ 614/ 1645 شماره 050 ساعت 09:05 تمام
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن