تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813312656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم‌ بويراحمد و دنا در مجلس‌: تفكر بسيجي مهم‌ترين عامل حفظ حاكميت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم‌ بويراحمد و دنا در مجلس‌: تفكر بسيجي مهم‌ترين عامل حفظ حاكميت ايران است
خبرگزاري فارس: نماينده مردم شهرستان‌هاي بويراحمد و دنا در مجلس گفت: تفكر بسيجي مهم‌ترين عامل حفظ حاكميت‌، استقلال و آزادي ملت ايران است.


ستار هدايت‌خواه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ياسوج افزود: ترويج فرهنگ و تفكر بسيجي يك وظيفه همگاني است و تا زماني كه فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه حكمفرماست، به طور حتم هيچ آسيبي به انقلاب و كشور ما نمي‌رسد.
وي ترويج فرهنگ و تفكر بسيجي را وظيفه تك تك آحاد جامعه برشمرد و افزود: بسيج يك نيروي مردمي است كه در طول هشت سال دفاع مقدس با سربلندي و افتخار امتحان خود را پس داده و هم اكنون نيز گوش به فرمان ولايت آماده دفاع از دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي است.
هدايت‌خواه يكي از رسالت‌هاي مهم بسيجيان را انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و ايثار و پايداري به نسل بعد از جنگ اعلام كرد و خواستار تبيين راهكارهاي مناسب در اين زمينه شد.
نماينده مردم بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: خدمت رساني به مردم مناطق محروم نيازمند تفكر انقلابي است و لازم است مديران اداره‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي براي خدمت به مردم به ويژه در مناطق محروم روحيه بسيجي را سرلوحه كار خود قرار دهند.
وي گفت: تقويت اعتقادات ديني بسيجيان سبب قرب الهي بوده و فعاليت‌هاي ارزنده بسيج در عرصه‌هاي مختلف علمي، اقتصادي، اجتماعي و دفاعي را مستدام مي‌كند.
هدايت‌خواه از مسئولان و رسانه‌هاي ارتباط جمعي خواست در راستاي تقويت ايمان و اعتقادات ديني اقشار مختلف مردمي به ويژه جوانان بسيجي تلاش كنند، ضمن آنكه جوانان ايران اسلامي به ويژه بسيجيان بايد در راستاي انجام اعمال واجب و ترك كارهاي حرام بيش از پيش جديت كنند.
وي گفت: انجام اعمال واجب و ترك اعمال حرام موجب ثمربخشي ايمان و اعتقادات ديني شده و مسئولان مي‌توانند با برنامه‌ريزي دراين راستا بستر مناسبي براي جوانان ايجاد كنند.
مخبر كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي اذعان داشت: با توجه به نزديكي سي‌امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي لازم است مجموعه مديران دستگاه‌هاي اجرايي با تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام خود، شيريني و حلاوت خدمات خود را به مناطق مختلف استان بچشانند.
انتهاي پيام/ص20
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن