تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلالی: هواداران حق ندارند توهین کنند/بازیکنان مطرح به اهواز نمی.آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی پس از شکست خانگی یک بر صفر تیمش مقابل مس کرمان گفت: از بازیکنانم تشکر می.کنم. با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی.های قبل در زمین ظاهر شدیم و از این ترکیب و نوع بازی آنها راضی هستم.

وی ادامه داد: این نتایج حق ما نیست چون خوب بازی می.کنیم اما بد نتیجه می.گیریم. اصول و فرهنگ بازی فوتبال را بسیار عالی در زمین اجرا می.کنیم.

سرمربی فولاد در واکنش به شعار هواداران این تیم گفت: عکس.العمل هواداران و نگرانی آنها حق مسلم.شان است اما حق ندارند به من و همکارانم و بازیکنان تیم توهین کنند. به کارم اعتقاد دارم و افتخار می.کنم و این روش کاری را در فولاد ادامه می.دهیم.

جلالی تصریح کرد: باشگاه و مسئولان هر تصمیمی که بگیرند تابع هستم اما این را می.دانم که یک جای کار ما ایراد دارد که باید برای رفع آن تلاش کنیم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: در باشگاه تاوان جوانی بازیکنان و تیم را می.دهیم چون هیچ بازیکن گرانقیمت و مطرحی حاضر نبود به اهواز بیاید. مطمئنا این بدشانسی.ها از ما دور می.شود. ما زحمت می.کشیم اما تیم نتیجه نمی.گیرد. فحاشی.ها را تحمل می.کنیم و به آینده امیدواریم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن