تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

15 آذر قرعه.كشي فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان 15 آذر برگزار مي شود.





به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سرپرست کميته بين الملل درباره ديدارهاي دوستانه تيم ملي گفت: با توجه به برنامه هاي ليگ و برنامه هايي که کارلوس کي روش ارائه داده فعلا تا پايان سال ميلادي 2011 هيچ ديدار دوستانه اي نداريم و در واقع تا پايان بازيهاي مقدماتي جام جهاني که بازي مقابل قطر است، تيم ملي بزرگسالان ديدار دوستانه اي ندارد. البته براي سال 91(2012) در حال رايزني هايي هستيم و کارلوس کي روش هم در اين باره ليست حريف هاي مورد نظرش را به کميته بين الملل ارائه داده است.

جمالي درباره ديدارهاي دوستانه تيم هاي ملي جوانان و نوجوانان گفت: فعلا منتظريم تا تيم جوانان از رقابت هاي مقدماتي صعود کند تا در اين باره برنامه ريزي انجام دهيم. اما تيم نوجوانان که به مرحله نهايي صعود کرده است برنامه هايش را به کميته جوانان ارائه داده تا پس از تاييد در کميته تيم هاي ملي مکاتبات لازم براي تورنمنت ها و بازيهاي درخواستي خارجي علي دوستي مهر انجام شود.

وي درباره تشکيل تيم زير 22 سال و الزامات AFC گفت: در طي دو سال اخير صحبت هاي در اين باره مطرح شده بود تا اين تيم ها در کشورهاي آسيايي ايجاد شود. البته اين کار مدلي است از کار فيفا چرا که به عنوان مثال زماني که تيم زير 16 سال يک کشور به جام جهاني مي رود، اين تيم در جام جهاني نوجوانان زير 16 سال شرکت مي کند و همين طور در رده جوانان زماني که تيم زير 19 سال يک کشور به جام جهاني صعود مي کند، اين تيم در جام جهاني زير 20 سال شرکت مي کند. کنفدراسيون فوتبال آسيا هم براي حضور پرقدرت تيم هاي آسيايي در رقابت هاي المپيک تشکيل تيم زير 22 سال را الزامي کرده که يک سال پيش از حضور در المپيک زير 23 سال تيم ها در کوران مسابقات باشند.

وي در پايان درباره تاريخ قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: اين قرعه کشي 6 دسامبر (15 آذر) در کوالالامپور برگزار خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن