تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم ايلام: اولويت تكميل طرحهاي عمراني نيمه تمام در ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: نماينده مردم ايلام: اولويت تكميل طرحهاي عمراني نيمه تمام در ايلام
ايلام- خبرنگار قدس: نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، در نشست اعضاي شوراي اداري استان ايلام با بيان اين كه با جذب اعتبارات لازم، بايد تكميل طرحهاي عمراني نيمه تمام اين استان، تا پايان سال جاري در اولويت كاري مديران اجرايي قرار گيرد، گفت: تاكنون اعتبار لازم براي تعداد زيادي از طرحهاي نيمه تمام اين استان تعيين تكليف نشده است و بايد مسؤولان با رايزني لازم، اعتبار آنها را تأمين كنند.
مهندس شاپور پولادي، افزود: با توجه به نزديكي پايان سال، مديران بايد با جذب اعتبارات دستگاه خود، اين طرحهاي نيمه تمام كه تعداد آنها بالاي 150 طرح و پروژه است را عملياتي و آنها را در سريع ترين زمان ممكن به اتمام برسانند.
وي اظهار داشت: در دور دوم سفر هيأت دولت به استان ايلام، 115 مصوبه در زمينه هاي توليدي، خدماتي و زيرساختي براي توسعه استان پيش بيني و به تصويب رسيده كه تعدادي از آنها تاكنون اجرايي نشده اند.
نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، بر لحاظ كردن و اجراي اين مصوبات كه داراي بار مالي و توجيه فني است، تأكيد كرد و گفت: بخشي از اعتبار طرحهاي عمراني استان بايد از محل اعتبارات ملي جذب و هزينه شود.
مهندس پولادي با اشاره به اين كه اعتبارات عمراني سال آينده حداكثر به 2/5 برابر افزايش خواهد يافت، اظهار داشت: با اين ميزان اعتبار، امكان تكميل، بهره برداري و پرداخت مطالبات پيمانكاران مقدور نيست و در اين راستا بايد با رايزني، نسبت به تخصيص اعتبارات ملي براي طرحهاي زيرساختي استان در بخشهاي مختلف اقدام كرد.
وي بر ساماندهي مبادي ورودي و خروجي استان ايلام تأكيد كرد و بيان داشت: مسؤولان دستگاه هاي ذيربط اجرايي، بايد نسبت به دو بانده كردن جاده هاي مواصلاتي استان اقدام كنند.فرماندار ايلام نيز در اين نشست، گفت: شهر ايلام اگرچه به عنوان مركز استان محسوب مي شود، ولي داراي محروميت بسيار بالايي است.
نورا... ارجمندي، به طرح بزرگراه كرمانشاه، ايلام و خوزستان اشاره كرد و افزود: اين طرح در دور دوم سفر هيأت دولت به استان به تصويب رسيده و كار مطالعاتي آن در آينده اي نزديك آغاز مي شود.وي با بيان اين كه شهر ايلام در زمينه فضاي سبز در رديف استانهاي آخر كشور قرار دارد، يادآور شد: فضاسازي شهر از محل تنگه ارغوان تا جاده ميشخاص بخشي از اين مشكل را مرتفع مي كند.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن