تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815188947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد رئيس جمهور تاجيكستان بر توسعه و تحكيم روابط دفاعي با ايران


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تاكيد رئيس جمهور تاجيكستان بر توسعه و تحكيم روابط دفاعي با ايران
خبرگزاري موج - سردار سرتيپ مصطفي محمدنجار وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با حضور در محل اقامت امام علي رحمان رئيس جمهور تاجيكستان با وي ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش موج، امام علي رحمان با ابراز خرسندي از گسترش همكاري دفاعي ايران و تاجيكستان با بيان اين مطلب افزود: اين همكاريها بايد ابعاد گسترده تري پيدا كند.
وي همچنين با ابراز خرسندي از اقدام موثر وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در راه اندازي كارخانه توليد البسه نظامي در تاجيكستان گفت: بايد اين گونه همكاريها به بخش هاي ديگر تسري يابد.
وي تصريح كرد: روابطدفاعي ميان دو كشور يك رابطه كاملا دوستانه و برادرانه است كه ريشه در اشتراكات فرهنگي، ديني و زباني دو كشور دارد.
سردار نجار نيز در اين ديدار همكاي دفاعي ايران و تاجيكستان را عامل مهمي در ايجاد ثبات و امنيت پايدار در منطقه ذكر كرد و افزود: ايران و تاجيكستان نسبت به ظهور و بروز متغيرهاي جديد در حوزه هاي امنيتي مشترك در كشور به ويژه افغانستان بي تفاوت نيستند و كليه اقدامات و تلاش هاي خود براي مقابله با ناامني هايي كه متاثر از دخالت بيگانگان در منطقه است بكار خواهند بست.
سردار نجار و رئيس جمهور تاجيكستان طرح هاي موجود در خصوص خودكفايي ارتش تاجيكستان را مورد بررسي و تبادل نظر قرار داده و بر اجراي هر چه سريعتر توافقات دفاعي ميان دو كشور تاكيد كردند.
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن