تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815466735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از سياست


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه از سياست
عيادت آيت ا...هاشمي رفسنجاني از دكترحبيبي
گروه سياسي: در پي ادامه معالجات دكتر حسن حبيبي، در يكي از بيمارستان هاي تهران، آيت الله هاشمي رفسنجاني چهارشنبه شب با حضور در بيمارستان براي بار دوم از وي عيادت كرد. رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن گفت وگو با دكتر حبيبي از نزديك جوياي احوال وي شد و با تشكر از كادر پزشكي از درگاه خداوند براي دكتر حبيبي آرزوي سلامتي و تندرستي كامل كرد. دكتر حسن حبيبي از چندي قبل به دليل بيماري قلبي در بيمارستان بستري است.
انتقاد آيت ا... مكارم از انتخاب مديران كم تجربه
گروه سياسي: آيت الله مكارم شيرازي با اشاره به روايتي از امام جواد (ع) گفت: كساني كه بدون آگاهي و اطلاع، مسووليت كاري را در اختيار بگيرند، خراب كاري آنها بيش از آبادانيشان خواهد بود. به گزارش مركز خبر حوزه، آيت الله العظمي مكارم شيرازي روز پنجشنبه در ديدار اقشار مختلف مردم با انتقاد از انتخاب مديران كم تجربه در امور اجرايي كشور، اظهار كرد: در كشور ما مديري كه بر سر كار مي آيد تمام مهره هاي قبلي را بر مي چيند، يعني آيا تمام افرادي كه در مديريت قبل بوده اند نالايق اند؟ اين مرجع تقليد با توصيه به مسوولان تاكيد كرد كه در انتخاب پست ها دقت كنند و از افراد نالايق كه حزبي يا از اقوام باشند، پرهيز و سعي كنند افرادي متعهد، متخصص و با تقوا را انتخاب كنند.
احضار سفير انگليس به وزارت خارجه
گروه سياسي: سفير انگليس در تهران به وزارت امورخارجه جمهوري اسلامي ايران احضار شد. به گزارش اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه،در احضار جفري ادامز مراتب اعتراض ايران به اظهارات خصمانه، تحرك برانگيز و تفرقه افكنانه ديويد ميلي بند وزير امورخارجه انگليس عليه جمهوري اسلامي ايران و تكرار آن در مناسبتهاي مختلف از جمله سفر به منطقه خليج فارس كه با هدف برهم زدن روابط دوستانه و برادرانه كشورهاي منطقه صورت گرفته است، اعلام شد. همچنين از سفير انگليس خواسته شد تا به مقامات كشورش اين پيام را منتقل كند كه انگليس بايد سياست كهنه تفرقه بينداز و حكومت كن و تلاش براي مداخله در مناسبات نزديك كشورهاي همسايه را متوقف كند و باعث افزايش بدبيني ملتهاي منطقه به خود نشود. وزير خارجه انگليس هفته گذشته در سفري به منطقه از ايران به عنوان يك تهديد جهاني نام برده بود.
اهداي نشان عالي استقلال به سرلشگر فيروز آبادي
گروه سياسي: نشان عالي "استقلال" جمهوري اسلامي ايران از سوي رئيس جمهور به سردارسرلشگر سيد حسن فيروزآبادي رئيس ستادكل نيروهاي مسلح اهدا شد. دراين مراسم كه روز پنجشنبه در سالن شهيد بهشتي ساختمان رييس رياست جمهوري برگزار شد ، جمعي از مسئولان عالي رتبه كشوري و لشكري از جمله معاون اول رييس جمهوري ، سخنگوي دولت ، وزيران فرهنگ و ارشاد اسلامي و دفاع و فرماندهان كل ارتش و سپاه و رييس شوراي شهر تهران حضور داشتند .
شهرياري:طرح استيضاح لنكراني در حد شايعه است
گروه سياسي: نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان با تاكيد بر اينكه در ماه هاي پاياني عمر دولت نهم به صلاح نيست وزيري استيضاح شود، گفت: بحث بر سر استيضاح وزير بهداشت در حد شايعه است. حسينعلي شهرياري نماينده زاهدان در گفت وگو با "ايلنا" ادامه داد: بحث بر سر استيضاح محمد باقر لنكراني وزير بهداشت زمان زيادي است كه در مجلس طرح شده است اما تاكنون طرح استيضاح وي رسمي اعلام نشده و در حد صحبت و شايعه بوده است.نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان با بيان اينكه استيضاح وزير بهداشت و يا هر وزير ديگري در شرايط فعلي به ضرر دولت خواهد بود، تصريح كرد: تنها سه ماه به پايان عمر دولت باقي مانده است و مجلس با استيضاح هر وزيري كابينه را در معرض راي اعتماد مجدد قرار خواهد داد بنابراين بهتر است كه وزرا با نمايندگان به تفاهم برسند.
تكذيب راه اندازي ستاد اصلاح طلبان
گروه سياسي: يك عضوشوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با تكذيب خبر راه اندازي ستاد اصلاح طلبان، گفت: اصلاح طلبان، براساس آن چه در منشور پيش بيني شده تا سه ماه پيش از انتخابات فرصت رايزني و انتخاب كانديداي نهايي را دارند و در حال حاضر، شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات تا زمان قانوني براي فعاليت هاي اجرايي، نقش ستاد ائتلاف را ايفا مي كند. هدايت آقايي در گفت وگو با ايسنا، اظهار كرد: در حال حاضر، كانون جبهه اصلاحات، شوراي هماهنگي است كه در مقاطع انتخابات، اين شورا زيرمجموعه ها و كميته هايي را مانند كميته انتخابات تشكيل مي دهد كه وظيفه جمع آوري نقطه نظرات گروه هاي مختلف اصلاح طلب و ارائه آن ها به شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را بر عهده دارند. وي افزود: كارگروهي نيز در مجمع روحانيون تشكيل دادند كه فراتر از شوراي هماهنگي فعاليت مي كرد، يعني علاوه بر احزاب شوراي هماهنگي، حزب اعتماد ملي نيز نماينده داشت و منشوري را تهيه و تدوين كرد كه براساس آن، اهداف و معيارهاي كانديداها را كه در انتخابات آتي به ميدان خواهند آمد تعيين كرد و علاوه بر آن، راهكاري براي رسيدن به اجماع، توسط شورايي به نام "شوراي حكميت" را پيش بيني كرده است و اين پيشنهادات مورد تاييد گروه هاي خارج از شوراي هماهنگي قرار گرفت و به نظر مي رسد، به دليل آن كه در اين كارگروه، اعضاي شوراي هماهنگي نيز حضور داشتند، مورد تاييد شورا نيز قرار بگيرد و در نهايت يك نفر انتخاب و به جامعه معرفي شود.
متكي و لنكراني اين هفته به مجلس مي روند
گروه سياسي: منوچهر متكي وزير امور خارجه و كامران باقري لنكراني وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اين هفته براي پاسخ به سوالات دو تن از نمايندگان مجلس در صحن علني مجلس حضور مي يابند. جلسات علني اين هفته مجلس، روزهاي يكشنبه و چهارشنبه برگزار مي شود." منوچهر متكي " وزير امور خارجه اين هفته براي پاسخ به سوال "داريوش قنبري" نماينده ايلام در صحن علني مجلس حضور مي يابد. علاوه بر وزير امور خارجه، "كامران باقري لنكراني" وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نيز براي پاسخ به سوال "نادر قاضي پور" نماينده اروميه، اين هفته به مجلس مي رود.
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن