تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مورينيو:. دوست دارم در بوندس. ليگا كار كنم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربی تیم فوتبال رئال. مادرید گفت: علاقمندم پس از کار در لیگ.های مثل انگلیس، اسپانیا و ایتالیا امکان همکاری در بوندس. لیگا. آلمان را پیدا کنم.



به گزارش خبرگزاری فارس، خوزه مورینیو در گفت.وگویی با نشریه اشپورت بیلد آلمان اظهار داشت: یکی از آرزوهای من حضور در لیگی بزرگ نظیر بوندس لیگا آلمان است. بسیار مایلم در این لیگ کار کنم. زیرا از آن دسته مربیانی نیستم که تمام عمر ورزشی خود را در یک جا و تیم سپری کنند. برای من این نکته که تاکنون در کشورهای مختلف ، چهار تیم بزرگ را تمرین داده و هدایت کرده.ام، یک امتیاز بزرگ است. آدمی مثل من وقتی در کشورهای مثل انگلیس، اسپانیا یا ایتالیا کار کرده باشد، کارش راحت تر از بقیه همکارانش خواهد بود. از این جهت بسیار خوشحال می.شوم اگر بتوانم یک تیم آلمانی را هدایت کنم. البته این خواسته در شرایط کنونی چون بر زبان آلمانی مسلط نیستم، برایم مطرح نیست.

این مربی پرتغالی معروف به آقای خاص که تابستان سال گذشته پس از رساندن اینترمیلان ایتالیا به مقام قهرمانی کالچو و اروپا رساند، زمام امور تیم رئال.مادرید را برعهده گرفت، افزود: مهمترین حرفه. من خانواده ام است. به خانواده.ام نیاز دارم، همینطور به فوتبال و نه هیچ چیز دیگری. در این حال خودم را مردی خوشبخت روی کره خاکی می..بینم.

وی که در دوران جوان هیچگاه بازیکن معروفی نبود، عنوان کرد: فوتبال را خیلی دوست دارم. از این رو وقتی که بازی می.کردم، از آن بسیار لذت بردم. اما از همان ابتدا احساس کردم که قابلیت.های دیگری دارم که برتر از خیلی از آدم ها است. وقتی 18، 19 سال داشتم، متوجه شدم هیچوقت بازیکن درجه یکی نخواهم شد. بنابر این تمام توانم را معطوف این نکته کردم که مربی بزرگی شوم.
وی در مورد مسعود اوزیل،. بازیکن تکنیکی آلمانی تیمش نیز بیان کرد: مسعود فوق.العاده بااستعداد است. شاید لازم باشد کمی بیشتر در مورد او صبر کنیم تا شاهد تکامل..اش از هرجهت باشیم. البته او زیر نظر توماس شاف. در تیم وردربرمن و یواخیم لو، کارهای پایه.ای را بسیار خوب فراگرفته است. از لحاظ روحی در اوج است و دوست دارد بهتر نیز شود. ضمن آنکه بازیکن بسیار با هوشی است همیشه می.خواهد کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

او ادامه داد: مسعود علاوه بر روحیه مثالزدنی خاص آلمان.ها، مثل همه ژرمن.ها بسیار منظم است. ضمن آنکه میزان زیادی که احترام می.گذارد، خواسته و میل باطنی.اش برای دیگران آموزنده است. در کنار همه این خصوصیات او از قدرت خلاقیت بالا، دینامیک و تکنیک قوی بهره می.گیرد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن