تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناگفته هایی از پرویز پرستویی: حال سینما خوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در حوزه دفاع مقدس از نابسامانی سینمای ایران در سالهای اخیر انتقاد کرد و گفت: حال سینمای ایران خوب نیست.

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در جشن شب سینمایی نوشهر با گله از فضای مدیریت فرهنگی و سینمایی کشور گفت: شاید بیشتر از دو سال است حرف دلم را جمع کرده ام و خودمان را نباید گول بزنیم. حال سینمای ما خوب نیست.

وی با انتقاد از رفتارهای قهری مسئولان سینمایی با خانه سینما و هنرمندان ادامه داد: در روز سینما که در تهران جشن گرفته می شود مسئولان سینما صرفا به واسطه مسائل شخصی با جماعت سینما قهر هستند و در این مراسم شرکت نمی کنند.

پرستویی درادامه افزود: برگزاری 10 جشنواره مختلف در طول سال و تجلیل از10 فیلم تکراری و خاص درهر جشنواره حال سینمای ما را خراب کرده و فضای سینما را درگیر سلایق شخصی افراد کرده است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:خوب است مجلس بداند که بودجه های سینمایی وفرهنگی خرج چه چیزهای دیگری می شود، درحالیکه چراغ خانه سینما با تنخواه اعضایش روشن است.

پرستویی با پرداختن به فضای رایج فیلمهای اکران شده سینما در دو سال اخیر تصریح کرد: چرا برخی فکر می کنند می توانند هر فیلمی را به خورد مردم بدهند ولی نمی دانند مردم ما با عزت ترند.

وی افزود: من احساس شرم می کنم در چنین فیلم هایی بازی کنم و شش ماه است که هیچ فیلمی را نپذیرفتم.

این بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون از دغدغه های خود در اکران فیلمهای دفاع مقدس گفت و افزود: خادم سینمای دفاع مقدس هستم و هنوز رها نکرده ام اما بدانید بوی الرحمن سینمای دفاع مقدس دارد می آید.

وی که از شرایط اکران فیلم سیزده 59 خود گله مند بود و گفت: این کمال نامردی است که از دفاع مقدس برای اکران آن باید دفاع کنیم.

پرستویی همچنین افزود: برای اعتقادهای خود کار می کنیم وبرای آرمانها و ارزشهای دفاع مقدس و بچه های جنگ ازاین مسیر برنخواهیم گشت.

وی در پاسخ به طرح برخی سیاه نمایی ها که سینمای کنونی دفاع مقدس را برای افراد خاص می دانند، گفت: چطور آن زمانی که این رزمنده ها جانشان را در کف دستشان می گذاشتند و برای عامه مردم و همه کشور در جبهه ها حضور داشتند جرات طرح این سیاه نمایی ها را نداشتید اما امروز سینمای دفاع مقدس را به عنوان فیلم خاص برای افراد خاص می دانید.
------------
منبع : مهر






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن